Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du tage "Udfordringen" ??

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

 

Jeg har nu lavet en post/video, hvor jeg giver mig selv udfordringen at komme på side 1 på søgeordet "SEO".

Jeg opfordrer også alle til at give dem selv en udfordring, da man sjældent kommer igang med mange af de ting, man egentlig gerne vil.

Se indlægget og videoen her: http://www.jkseo.dk/2011/04/seo-udfordringen/

Håber mange vil følge med i "udfordringen" og selv tage del!

/ JK

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har udfordret mig til at lave verdens bedste stripper  side alle strip ord første pladsen læs i min tråd om de første plus 100 ord ,jeg  vil gerne have hele første side på alle hoved stripper ord som strip stripper striptease ,j

jeg har fået 2 nye ord igen idag nøgenmodel og stripundervisning

min tråd med min kamp http://www.amino.dk/forums/t/87503.aspx?PageIndex=7&#822775

jeg er klar til kamp de næst mange år for når målet nås er der flere ord der skal nås.

man kan hvad man vil og du vil opnår det , hav vilje til at forbedre dig konstant og giv aldrig op alt kan altid forbedres , hver glad for mål der er nået og køre fokus mod næste mål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre du har haft succes Mikael!

Min tråd er måske mere henvendt til at give sig selv en konkret udfordring og følge op på den :) syntes det kunne være interessant i fællesskab at se hvilke problemstillinger der måtte være og give respons på dette.

/ JK

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg må jo hellere også skrive her inde. Jeg har selv udfordret mig i de mange år som jeg har haft med SEO at gøre. Men jeg har samtidig også udfordret Google meget, for at se hvor langt man kan gå med sin SEO.

Ja det er vigtigt at bruge alle midler, men ikke gå for langt, for man kan mærke det når man gr for langt og prøver at se hvor langt man kan gå.

Held og lykke med udfordringen.

;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Godt at høre du har haft succes Mikael!

Min tråd er måske mere henvendt til at give sig selv en konkret udfordring og følge op på den :) syntes det kunne være interessant i fællesskab at se hvilke problemstillinger der måtte være og give respons på dette.

/ JK

Har løbet marathonløb på 2.40 bestiger bjerge i østrig , cyklet København til Bergen hvad skal det næste være jeg er nok ikke lige så fysisk stærk nu som for 10 år siden man bliver jo ældre måske skulle målet være slå personlig rekord eller bare stille op selv om ikke lige så god mere for jeg har jeg det lidt mærkeligt med at stille op igen uden at kunne lave det på samme gode tid , det er lidt flovt.



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Godt at høre du har haft succes Mikael!

Min tråd er måske mere henvendt til at give sig selv en konkret udfordring og følge op på den :) syntes det kunne være interessant i fællesskab at se hvilke problemstillinger der måtte være og give respons på dette.

/ JK

Nå du mener problemer med at rette teksterne få det hele til at passe som du sikkert ved står jeg selv fo alt SEO på min side lige som nok også du gør på din egen hjemmeside

som du sikkert ved stå jeg selv for SEO på min stripper booking side, jeg vil klart ligge mål  at overtage første på alle stripper ord og arejder hårdt på

vil have alt på siden lige fra flere billeder og fleste strip video i verden på siden .

flere stripper på siden , jeg vil give den gas

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sikker på det nok skal gå dig ganske udemærket mikael :) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Knæk og bræk med projektet Joakim Yes

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med udfordringen!

Jeg har også en enkelt udfordring til mig selv. Jeg vil komme op på over 1900 i rating i skak inden året udgang, og til næste år, der skal jeg op på over 2000 i rating, det bliver stort at blive en af dem der kan blære sig med et 2000-tal. Stick out tongue

Lige nu spiller jeg i en turnering, hvor jeg ligger nr 2 i gruppe 3 - satser på at jeg kan vinde min gruppe, men det kræver selvfølig at nummer 1 ikke må vinde resten.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak!

 

Og held og lykke med din egen! det lyder svært :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)