Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortsætte på Scannet webshop, eller skifte ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Webito

Scannet har åbnet op for et RFC-system, hvor brugerne kan ønske ændringer til webshoppen, hvilket jeg har haft glæde af et par gange.

Hvis du er interesseret i en Webshop2-demo, så sig bare til.

Med venlig hilsen

Jakob

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har også en Scannet shop, og jeg bruger den til alle varer, der købes hjem, uanset om de lægges i webshoppen eller ej (det er en stor fordel, når der skal laves lageroptælling).

Jeg har efterhånden stor glæde af import/eksport-funktionen. Start med at lave en eksport af produkter med alle de parametre, du vil importere. Slet de produkter, der er, og tast så de relevante ting ind i regnearket. Mine vigtigste parametre (ud over produktnavn) er antal, indkøbspris, vægt og dele af varebeskrivelsen (jeg har en fast tekst, der skal indgå i de fleste beskrivelser). Dernæst importerer jeg det i shoppen (lægger det i en speciel gruppe). Så er der bare tilbage at få lagt billeder ind og udvidet beskrivelserne. Det er faktisk ret let, når man lige er kommet igang.

Mht. mange ens ændringer på varer, er import/eksport-funktioen også god - jeg har fx lige lagt nogle varer på tilbud, der har jeg eksporteret de varer, der skulle rettes, rettet dem i excel, og derefter importeret dem igen. Den eneste ting, man lige skal huske på, er at priser mv. skal stå med punktum og ikke komma, når der importeres.  (dvs. 10,50 skal stå som 10.50).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)