Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Jeg vil være selvstændig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

Hjælp - jeg vil være selvstændig!

 
Jeg møder rigtig mange, der drømmer om at blive selvstændig erhvervsdrivende. Fælles for mange af dem er, at de ikke kan overskue, hvad der praktisk skal til for at komme igang.
De hører ord som momsregnskab, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, bogføringspligt og erhvervsforsikringer og mister en stor portion af al den glæde og drive de havde for bare et øjeblik siden, da de tænkte på at blive selvstændig.

Og ja, der er mange ting at tage højde for når man starter ud for sig selv. Alt det sjove, som at udvikle din forretningsidé er kun toppen af isbjerget, der er også alt det praktiske som for eksempel:

- CVR-nr
- hjemmeside
- valg af virksomhedsform
- visitkort
- momsregler
- skatteregler
- regnskab
- hjemmearbejdsplads eller kontor ude i byen?
- netværk?
- deltidsjob ved siden af?
- hvordan sparer du op til ferie?
- hvad med barsel?

....... listen over spørgsmål og praktiske detaljer, der melder sig er lang. Der er meget gratis hjælp at hente på nettet www.amino.dk er et fint forum og både www.startvaekst.dk  og www.skat.dk har også meget relevant information. Men det kan være svært at sortere i alle informationerne og overskue hvad det præcist er du har brug for at vide lige nu for at komme igang.

Derfor...

Har jeg skruet en workshop sammen specielt til dig, der er nyudklækket eller kommende kvindelig iværksætter.
Vi gennemgår det praktiske omkring at starte ud for dig selv. I løbet af workshoppen skaber du din egen handlingsplan for at udvikle din forretning på en mere nydelsesfuld måde.
Undervejs vil der være rig mulighed for at stille spørgsmål og sparre med andre i samme situation som dig.

Workshoppen afholdes den 14. maj i København.
Din investering er kun 1397 kr og 6 timer.
Tilmelding på info@leeconsulting.dk

Se mere her...

 

P.s - tilmeld dig mit nyhedsbrevwww.leeconsulting.dk og få nyheder fra mig direkte i din indbakke og en velkomstgave...

De bedste forårshilsener

Lucy Lee

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucy

Jeg syntes du glemmer lidt Amino's eventside, hvor der er henvisninger til flere gode workshops. Men ellers syntes jeg din "invitation/reklame" er helt fin(bortset fra at dit indlæg kun er en salgskampagne for kvinder...Wink). Men det virker nu ganske fornuftigt at det er 6 timer der afsættes.

Men vil da råde alle de mange du møder om at de også tager ud til nogle af de gratis arrangementer der er. Man kan aldrig få for meget sparring (i mine øjne), og der er formentlig også noget der kan læres af mænd...som har tilladt adgang i Københavns Erhvervscenter osv...

Mvh. Martin

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin, du kan da låne en kjole og et par stilettter af mig -jeg kan alligevel ikke liiiiiige smutte til Kbh  :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit svar - og jeg er enig - der er masser af gratis information og arrangementer derude, som er et super sted at starte.

Min workshop er en genvej til at få svar og information på en mere målrettet måde - netop derfor er den også målrettet kvinder, da det er min erfaring at det er andre udfordringer som kvinder møder end mændene.

Det er også min oplevelse, at et rent kvindehold giver en anden og speciel gruppedynamik som skaber tryghed og åbenhed.

Så nej, desværre ingen mænd i denne omgang....

Nyd dagen!

Lucy Lee

www.LeeConsulting.dk - få 5 e-tips om strategi når du tilmelder dig mit nyhedsbrev

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)