Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

når aminoer ikke betaler

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En advarsel mod den pågældende kan naturligvis have værdi, men jeg giver generelt ikke så meget for sådanne "advarsler". Dels fordi de reelt udgør et forsøg på at skabe et meget negativt billede af "synderen" på baggrund af et enkeltstående tilfælde, der ikke nødvendigvis er repræsentativt. Dels fordi der i mange tilfælde er tale om en stærkt ensidig fremstilling af hændelsesforløbet, der oven i hatten kan være voldsomt farvet af "offerets" forståelige, men ikke nødvendigvis helt rationelle harme.


Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Krondal, tak for de pæne ord.

Som jeg også skriver til Mr. Streamer, så skal der selvfølgelig gå noget tid inden man går til yderligerheder som eks. offentligørelse af navn m.m.

 

Jeg har en sag som vi afsluttede i april 2006, og som vi stadig mangler penge for, vores advokat er netop ved at "smide sagen fra sig", det nytter desværre ikke at gøre mere.

Men jeg går da meget gerne i første geled, firmaet [navn slettet af Moderator], ligger i [navn slettet af Moderator]. Et godt råd, hold jer fra dem/ham.

Der er en grund til at selv vores regering offentliggør diverse dårlige firmaer med både det ene og det andet, det hjælper.

 

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-03-2007 22:33:28
Forfatter: pbtryk.dk 
...Brug i øvrigt lidt tid på at tænke over hvordan personen, som skylder dig penge, har det lige nu. Der kan være utallige grunde til at pengene ikke er betalt, og at du muligvis ikke kan komme i kontakt med vedkommende.
VH
Peter

Det første man gør er selvfølgelig ikke at offentliggøre eller advare.
Det er det sidste efter at alt andet er prøvet.
-------------------------------------------------------
pbtryk > Dit rigtig gode eksempel er ret enestående, og alle de sammenfald oplever nogen af os nok aldrig mere,
så det bør nok ikke motivere os til at lade stå til, med det resultat at bevidste dårlige betalere rende rundt
og snyder os.
De behøver kun at snyde hvert firma en gang, og så gå videre til næste osv.
Jeg tror alle firmaer har oplevet det flere gange, men dit eksempel tror jeg du er den eneste, der har oplevet.

Tænk på at inkassofirmaer og RKI lever af at hjælpe forretninger mod dårlige betalere,
og ingen tvivl om at de lever godt, så der er et stort behov.
Peoblemet er absolut ikke lille

Iøvrigt, så havde du vist aldrig sendt rykkerbreve med post, for så var de nok blevet enten medbragt til sygesengen,
eller åbnet af en ven af vedkommende.
Som jeg skrev først, så skal offentliggørelse selvfølgelig være det allersidste efter at alt andet er prøvet.
Er man ikke sikker, så kan man vel anklages for injurier.
Det er en alvorlig sag, og den skal behandles med den alvor og respekt, den fortjener.
Efter min mening er sagerne for alvorlige til at man kan lade stå til
Hvis man ikke gør det rigtige af angst for at gøre fejl, så mener jeg at man har et problem
Henning
Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt sagt, meget rigtigt, og lige mine ord.
Mit lille "problem" som skyldneren er blevet gjort opmærksom på mindst 10-15 gange af os selv, advokat, foged osv., han har ikke svaret på så meget som en eneste henvendelse, det skaber sq (undskyld) ingen medlidenhed hos mig..!

Jeg tror først man selv skal have oplevet sådanne situationer nogle gange, før man rigtig finder ud af hvordan mange personer egentlig "handler".

Man kan altså ikke undgå at blive lidt ond i sulet, men selvfølgelig, igen, skal man bruge de regler der nu engang er på området, før man prøver alternative metoder for at få sine penge hjem. 

Og man skal jo ikke gøre mere end man selv kan stå 100% indefor.

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-03-2007 19:17:01 Forfatter: Big Boss


Kære Krondal, tak for de pæne ord.

Anytime
Det var så kujonens svar til Krondal
Tak!

 

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Big Boss,
Jeg kan ikke lade vær med at blande mig i debatten, du skriver at det pågældene firma fra [navn slettet af Moderator] har snydt dig så vandet driver. Kunne det ikke tænkes at der er en tvist om den pågældende betaling som i ikke kan blive enige om.

Jeg leverer selv dagligt vare til det pågældene firma og i mit næsten 2 årige samarbejde med dem aldrig modtaget en eneste betaling forsent.

Glæder mig til at høre dit svar :-) 

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm... En simpel Google-søgning på virksomheden bragte ellers følgende side frem:
Så nogen har tilsyneladende problemer.

 

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hva skriver du i søge feltet på google, for jeg får intet frem med firma navnet ???
Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Industri Mægleren.

Tja, Kim Gam-Jensen har jo allerede svaret for mig, tak for hjælpen ;o)

Og jeg kan da lige tilføje, at da vi modtog en ordre fra ejeren af firmaet fra [navn slettet af Moderator], derjede det sig om en opgave som skulle løses for hans gode leverandør af maskiner m.m.. Han havde altså intet med[navn slettet af Moderator] at gøre, men han stod selvfølgelig 100 % inde for ordren/pengene, hvilket han vist har fortrudt lidt nu.
Det skal også lige siges, at den bil vi har pakket ind for kunden, kører UDEN problemer i CPH i dag, der er altså INTET galt med vores arbejde, hvilket der heller aldrig er blevet klaget over (overhovedet)

På det tidligere link kan du jo også lige se hvilke selskaber din gode kunde er involveret i, [navn slettet af Moderator]  er nok firmaet hvor pengene kører ind i, udgifterne bliver nok holdt i alle de andre firmaer han fuske med.
Jeg trøster mig med at vi nu har politi anmeldt manden bag [navn slettet af Moderator], anmeldt ham til told og skat, som vores advokat har bedt om at indgive konkurs begæring på, da der er store tilgodehavende til TS.

Endnu engang, JEG HAR ABSOLUT INTET TIL OVERST FOR SÅDANNE MENNESKER, sorry ;o)
Hey.
------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem er denne person som står bag firmaet ? Hvor stort en beløb ekskl. moms mener du at have til gode ?

 

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)