Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et CMS med disse krav?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sander:

Så hvad ville I anbefale som værende det mest brugervenlige og mest simple at sætte op? Drupal? Wordpress? eller noget tredje?

Det er nok WP som er det mest brugervenlige og simple når vi snakker open source som skal kunne det du efterspørger. Drupal er efter min mening ikke så brugervenligt.

Bare du ikke forventer at man skal kunne alt bare ved at aktivere et plugin eller noget i den dur, for det kan man ikke. Der findes mange plugins, men jeg har dog oplevet at man tit må ind og rette i dem for at får eksakt det man vil. og til det behøver man noget viden om PHP og WordPress tankegangen.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg vil helt klart sige Concrete5 CMS. Ud over at det kan alt det de andre kan, så er det bare meget nemmere for dig at styre i sidste ende. Concrete5 er bygget for brugeren og ikke for nørden, og der er derfor lagt kraftig vægt på hvor intuitivt brugeren oplever det at redigere sin hjemmeside.

Og så er Concrete5 CMS gratis, oversat til dansk og vores kunder er vilde med det!

Vi har lavet en lille hurtig screencast du kan se her "Screencast"

Med venlig hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jensen-Maar:

Og så er Concrete5 CMS gratis, oversat til dansk og vores kunder er vilde med det!

Vi har lavet en lille hurtig screencast du kan se her "Screencast"

Hej Michael.

Hold da op det går hurtigt i den præsentation. Tror du ikke du kunne sætte tempoet lidt ned, så kan kan nå at følge med?

Og hvad med lidt lyd på, udover kliklyden :-D Kan du ikke fortælle lidt mens du klikker rundt?

Er shopløsningen gratis?

Mvh

Michael Haahr

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
Er shopløsningen gratis?

Nej, det er den desværre ikke - Den koster $125 (ca. Kr. 700,-) - ikke at det vælter noget budget, men jeg ved godt man kan få mange ting gratis. Men brugervenligheden opvejer dette på det kraftigste!

Men så kan lette lidt på låget af en nyhed fra os - Betalingsgateway - Jeg tror nok det kommer til at koste Kr. 99,- pr. måned plus ekspeditionsgebyr. Vi arbejder stadig på detaljerne men regner med at være klar inden for en måned!

Hilsen

Michael Jensen-maar

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)