Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sublim kundeservice

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen,

Skulle De en dag have brug for mere tid til alt det, der er sjovere end at besvare supportmails, kan vi hos P.E.R, overtage dette for dem, for kun 4499kr pr måned, inkl. moms

Hos P.E.R, sikre vi Dem 100% personligt besvarede mails - hvor kundeservice og Jeres virksomhed er i centrum, af medarbejder der altid inden start, skal fremsende en rapport til adminstrationen omkring Jeres firma, produkter, varer, koncept, målgruppe osv.

Godkendes denne rapport, får medarbejderen tildelt Jeres virksomhed.

Hver medarbejder skal kunne besvare Jeres mails i løbet af maks 1 time, og derfor kan hver medarbejder højest få tildelt 3 virksomheder.

Dette gør, at Jeres firma altid er i centrum, når Jeres kunder skriver og forventer at få et ordentligt svar hurtigt - og det får De hos P.E.R.

 

Jeg ville gerne vise Dem vores hjemmeside med flere oplysninger, men da denne pt er under konstruktion, kan de altid sende en besked her, på Amino, og den vil blive besvaret hurtigst muligt.

 

 

Med venlig hilsen

Casper Poulsen

P.E.R

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:
Hos P.E.R, sikre vi Dem 100% personligt besvarede mails - hvor kundeservice og Jeres virksomhed er i centrum, af medarbejder der altid inden start, skal fremsende en rapport til adminstrationen omkring Jeres firma, produkter, varer, koncept, målgruppe osv.

Det er i mine øjne en farlig manøvre at gøre. For det er samtidig her jeg mister troen på den Sublime service. 

Hvis jeg ringer til Kenneth og har nogle brandtekniske spørgsmål, så brænder han for at svare mig på det, han har sin uddannelse, sine mange års erfaring og ikke mindst en passion for brandteknisk viden og han har sikkert også udvalgt sine produkter nøje for dermed bedre at kunne svare kunden. 

Er kundeservicen outsourcet så mister den sin glød. Lige gyldigt hvor dygtig dine medarbejdere er, vil de ikke have samme passion som Kenneth har for sin virksomhed. Skulle shoppen en dag vokse sig så stor der skal ansættes flere til at vedligeholde kundeservice, vil det sikkert være nogle der sidder sammen med kenneth og brænder for de samme ting, og kan lukrere på Kenneths store viden.


Dermed ikke sagt at jeres koncept er dårligt, jeg tror bare ikke det passer til en niche hvor kundeservice er første prioritet. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke enig i at hurtig respons = god service. Til gengæld vil jeg gerne stille mig i korret som siger "personlighed' og så kombiner det ned værdi / vejledning for kunden.

Jeg har en gang oplevet at bestille nogle grejer til en cykel, som da de kom frem viste sig ikke at passe sammen. Da jeg henvendte mig til shoppen var svaret "det kunne vi da godt have fortalt dig" - øhh tak?

Så god service er for mig god service følelsen af at jeg har fået det rigtige produkt til den rigtige pris. Og at jeg kan få kompetent rådgivning hvis produktet ikke lige vil som jeg vil.

Og så i øvrigt thumbs up med at springe ud som 100% iværksætter. Godt gået!
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilslutter mig også koret der ønsker "personlighed", ægte værdier og kyndig vejledning.
De ting skaber troværdighed for mig :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle Jeres indspark!. Det har givet mig præcis den viden jeg manglede og blev bekræftet i... så er det bare i gang med at levere den gode service :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)