Hej Alle Den 1 Juli kastes jeg for løverne som 100 % selvstændig, for første gang i mit liv :). På den ene side har jeg opkast fornemmelser, på den anden side glæder jeg mig sindsyg meget :) Jeg tror på at kundeservice bliver en afgørende faktor for min succes, og derfor skal det vendes med verdens bedste forum. Grundlæggende vil jeg gerne vide hvad DU mener er suplim kundeservice? For mig handler det meget om at det bliver personligt. Altså at de e-mails der sendes, ikke en af en million, men at jeg fornemmer at den er skrevet til mig. Det handler om e-handel og 8-10 ordre per dag. Hvordan giver jeg kunden en fed oplevelse.. de husker! |
Jeg svarer folk så hurtigt som muligt. Jeg har hele tiden min mailklient i standby, så jeg hører, når der kommer en e-mail. Det gør at man skal have installeret et heftigt spam-filter, for det er irriterende at stoppe med at arbejde, for at tjekke en spam-mail. Derudover har jeg altid min telefon på lyd, og jeg prøver generelt at svare indenfor en time på alle e-mails, telefon-opkald og beskeder på amino. Hurtig og gode svar er efter min mening det vigtigste i en kundeservice.
Jeg har heller ikke nogen standard skabelon for svar. Personlige svar er efter min mening også en vigtig ting.
Prøv at installere et ikon, som man kan klikke på for at tale/skrive med kundeservicen. Hvis man får gode svar i den kommunikation, så er det en god oplevelse