Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interne links eller eksterne in-links - Hvad er bedst?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg har fået lavet en seo tekst om ordet maling, billig maling og vægmaling og ved ikke helt om den skal indsættes på min side maler-maling.dk eller på min side til mit malerfirma, og jeg så laver links fra teksten til maler-maling.dk hvor produkterne ligger.

De to sider ligger ikke hos samme hosting.

Kan du hjælpe mig?

Hvad er bedst SEO mæssigt. Altså hvad tæller bedst og giver bedst SEO værdi?

Mvh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der kan fortælle mig noget onkring det?

Mvh

Michael Haahr

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer jo an på hvilken tekst det er.

Generelt skal den jo findes på din hjemmeside, hvis denne skal rangere godt i søgemaskinerne, men det har selvfølgelig også en effekt at benytte teksten til linkbuilding i stedet for.

Men er det en tekst der konventer godt, så skal den jo ligge på dit eget domæne.

Fra Sydney
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg synes du overtænker det lidt. Hvis det er en god tekst, som "google kan lide" og som folk gider at link til, så skal den naturligvis ligge på malerfirma-side.

Medmindre denne artikle ikke er relavant for dit malerfirma?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft god success med at placere sådan en tekst på en side jeg har, som svarer til din side med dit malerfirma, og så linke til den side der skal op i Google, i dit tilfælde formoder jeg, din shop, hvor produkterne kan købes.

Du kan så fra eksterne sider, blogs osv. linke ind til selvsamme side på din malerfirma side.

Men du må ikke hænge mig op på om det er den bedste måde at gøre det på, men det har virket godt for mig....

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Men er det en tekst der konventer godt, så skal den jo ligge på dit eget domæne.

Hej René.

Hvordan mener du med konvertere godt? Hvordan kan en tekst konvertere?

Fordi folk læser den, og får lyst til at købe produktet?

Det er en ren SEO tekst, som ikke fortæller så meget. Den er tænkt som "fyld" på enten min shop eller min malerside.

Jeg kunne jo spinne den og få 100 sider, men hvad er så bedst.

At have 100 sider om maling (50.000 ord) liggende på shoppen, langt nede, med ca. 600 interne links, rundt på min shop).

Eller

De 100 sider hos en anden side (langt nede), som linker med ca. 600 links ind på min shop, til de forskellige produkter.

Kan du forstå hvad jeg mener?

Mvh

Michael

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

M:

Jeg synes du overtænker det lidt. Hvis det er en god tekst, som "google kan lide" og som folk gider at link til, så skal den naturligvis ligge på malerfirma-side.

Medmindre denne artikle ikke er relavant for dit malerfirma?

Det er min shop www.maler-maling.dk som jeg vil hjælpe med links eller tekster. Men hvad er bedst?

Jeg syntes ikke jeg overtænker det. Jeg vil jo gøre det på den bedste måde for min shop. Det skal jo tænkes godt og grundigt igennem.

Mvh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Jeg har haft god success med at placere sådan en tekst på en side jeg har, som svarer til din side med dit malerfirma, og så linke til den side der skal op i Google, i dit tilfælde formoder jeg, din shop, hvor produkterne kan købes.

Du kan så fra eksterne sider, blogs osv. linke ind til selvsamme side på din malerfirma side.

Men du må ikke hænge mig op på om det er den bedste måde at gøre det på, men det har virket godt for mig....

Okay. Havde du kun én tekst eller havde du også spinnet den til flere sider?

Og hvor mange links gav din, til din side dengang?

Jeg er oppe imod stor konkurrence på ordene træbeskyttelse og maling så jeg skal bruge rigtig mange links og tekst.

Måske jeg skulle dele det op, så jeg ligger halvdelen af teksterne, på hver side, og linker på begge sider.

Nogen som ved noget om det?

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har oprettet specifikke blogs over emnet/emnerne, som så linker til min hovedside på ordene.
Der udover har jeg oprettet links fra forums, blogs, artikeldatabaser til mine blogs og til min hovedside....

Det har givet ganske fornuftigt...

Det koster ikke noget at købe et domæne og webhotel i dag, og så oprette en blog, hvor man jævnligt skriver interessante artikler om ens arbejdsområde. Derfra linker man så ind til shoppen....

Se f.eks. Grosen Friis's blog om at opsætte Wordpress http://dk.grosen.com/blog/kategori/seo

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan gøres på flere måder og om den ene er bedre end den anden kommer vel an på, hvor meget arbejde du vil ligge i det?

Hvis du spinner 1 tekst til 100 og laver et eller flere links i den og placerer disse eksternt, så ville jeg også oprette nogle blogs der kan tage imod mange links på en gang, afhængig af, hvor hurtigt du vil modtage links. Disse blogs indeholder så links videre til din firma side, på den måde får du vigtige links til firma siden, men uden risikoen for at søgemaskinerne synes links kommer for hurtigt...

Du kan så lave nogle gode korte tekster på bloggen som du også linker til fra div. steder og linker viderere til firma siden, hvor produkterne er...

Men der er sikkert andre der synes det er bedre at gøre det på nogle andre måder.

Der findes flere blog systemer som er gratis at sætte op som it-konsulenten siger.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)