Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæk gæk gæk...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er skrevet med rød og hvid
Husk at bestille hos mig inden ferietid 
Klik ind på www.basicclean.dk
Og du vil en ren påske imødegå

Denne lille påskehilsen har jeg sendt til mine kunder! Hvordan gør i andre? Har i små sjove og gode fif?

Og så selvfølgelig god påske til jer alle.

Kh
Louise

Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Den var sød - en super god idé :o)

Du spørger til gode fif, og synes lige, at jeg vil byde dig velkommen i mit univers - hvor jeg elsker at dele ud af smagsprøver på min ekspertise. Så gratis råd og genveje fra mig i kategorien "det feminine salg" :o)

Lidt om mig:

Jeg er forretningsudvikler og kvinde med stort K - og har de sidste 15 år arbejdet passioneret med helhedsorienteret forretningsudvikling.

Mine kunder er selvstændige kvinder, der gerne vil lære at sælge mere - og med nydelse.

Via mit nyhedsbrev serverer jeg løbende lækre fif - og når du tilmelder dig, får du GRATIS guiden "7 SKØNNE genveje til at sælge med nydelse".

Jeg øser ud af mine erfaringer på forskellige events for kvinder - krydret med salg og networking. Du skal være velkommen til at kigge nærmere på disse muligheder:

Workshop "Sådan øver du dig feminint i at mestre salget" og workshop "Lær hemmeligheden bag HOTTE salgsmaterialer" og sidst med ikke mindst mine populære netværksbrunch incl. foredrag.

Husk - alt er muligt - det gælder bare om at turde SE mulighederne - og handle på dem  :o)

Ses vi på Facebook? På fb "Feminine Sales Power" laver jeg et dagligt inspirationsarbejde med "vitaminer til dit salg".

Rigtig GOD påske  :o)

Mange GLADE hilsner

Louise Schubert fra Feminine Sales Power

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)