Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straksafskrivningsgrænse 2011

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael V. Kristensen:

For virksomheder der kan løfte momsen er straksafskrivningsgrænse beløbet ekskl. moms. For virksomheder der ikke kan løfte momsen (f.eks. tandlæger) er det beløbet inkl. moms.

Grænsen er, som Jannik rigtigt skriver, 12.300 kr. i både 2010 og 2011.

mvh
Michael

 

Ja, og jeg kan supplere med, at grænsen er fastlåst til og med 2013.

Tonny

Fra Næstved
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det kan gøre samvittigheden bedre så kan jeg sige at der er statsautoriserede revisorer som ser bort fra beløb som endda er lidt større :).

Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TD:

Hej

Hvis det kan gøre samvittigheden bedre så kan jeg sige at der er statsautoriserede revisorer som ser bort fra beløb som endda er lidt større :).

InteressantSurprise

Det er absolut ikke anbefalelsesværdigt, da det trods alt er et område som SKAT har særlig fokus på.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TD:

Hej

Hvis det kan gøre samvittigheden bedre så kan jeg sige at der er statsautoriserede revisorer som ser bort fra beløb som endda er lidt større :).

Jeg er sikker på jeg får tæsk med en våd avis af min revisor hvis jeg forsøger på sådan noget ... ;)

Det lykkedes mig at få overtalt butikschefen hos Elgiganten til at give mig maskinen til "internet" pris, som var lidt lavere end Apple's annoncerede pris. Så nu er jeg den glade ejer af en ny MacBook Pro der så kan erstatte de to gamle nedslidte bærbare som begge har været købt brugt :p

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg er sikker på jeg får tæsk med en våd avis af min revisor hvis jeg forsøger på sådan noget ... ;)

Det lykkedes mig at få overtalt butikschefen hos Elgiganten til at give mig maskinen til "internet" pris, som var lidt lavere end Apple's annoncerede pris. Så nu er jeg den glade ejer af en ny MacBook Pro der så kan erstatte de to gamle nedslidte bærbare som begge har været købt brugt :p

Kanon - tillykke med købet! :-)

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

TD:

Hej

Hvis det kan gøre samvittigheden bedre så kan jeg sige at der er statsautoriserede revisorer som ser bort fra beløb som endda er lidt større :).

Jeg er sikker på jeg får tæsk med en våd avis af min revisor hvis jeg forsøger på sådan noget ... ;)

Det lykkedes mig at få overtalt butikschefen hos Elgiganten til at give mig maskinen til "internet" pris, som var lidt lavere end Apple's annoncerede pris. Så nu er jeg den glade ejer af en ny MacBook Pro der så kan erstatte de to gamle nedslidte bærbare som begge har været købt brugt :p

Sejt! Tillykke :-)

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)