Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det bedst at hoste sin blog

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ny herinde. Jeg står og skal have en blog op at køre. Hvor skal jeg hoste siden? Hvor får jeg det bedste produkt kontra prisen? Jeg vil max give 50 kr. om måneden.

Held og lykke til jer alle!

Hilsen Simon

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

SimonM:

Jeg er ny herinde. Jeg står og skal have en blog op at køre. Hvor skal jeg hoste siden? Hvor får jeg det bedste produkt kontra prisen? Jeg vil max give 50 kr. om måneden.

Hej Simon,

Vores Maxiweb, er faktisk et ret godt bud. Sålænge du bare leger med din blog, så kan du gøre brug af vores gratis 50 mb webhotel, derudover kan du nemt opgradere til vores betalingswebhoteller som starter fra 10 kr. om måneden.

Starter du med gratis webhotellet, så er du igang for 65 kr. inkl. moms for et dk-domæne :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig Unoeuro, koster under 8,- om måneden + den årlige domæne afgift.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Jeg vil anbefale dig Unoeuro, koster under 8,- om måneden + den årlige domæne afgift.

Og oprettelsen :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg er fan' af Surftown ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et smut forbi www.werbhosts.dk

Alle udbydere på siden er i stand til at hoste en blog, jeg kan dog klart anbefale Surftown, som du også får 15% rabat på.

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav.

Måske skulle du lige opdaterer Meebox's priser :-)

 

Dér har jeg forresten tiltænkt min blog skal flyttes hen sammen med resten af mine ting :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun hoert godt om GigaHost fra en kontakt der hoster den del Wordpress blogs der. Selv bruger jeg VPS.net, men det er til de lidt mere avancerede projekter - og ligger ogsaa i en lidt anden prisklasse. Er ogsaa begyndt at se paa Meebox.net for at faa dansk hosting, og indtil videre har det (efter hvad jeg har hoert et godt ry for deres support.

Der er masser af muligheder paa markedet, saa vil raade dig til at Google lidt rundt paa de foreslag du faar, og vaelge en host der passer til dine behov - f.eks. god support, oppetid og god hosting af Wordpress blogs.

Fortsat god weekend!

- Christian Jessen

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:

Hej Gustav.

Måske skulle du lige opdaterer Meebox's priser :-)

 

Tak for tippet :)

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)