Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 2 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten88:

haha... Fuck da dem mand - glem alt om det. Det er ikke spam når det blot er en reminder, eller en venlig email. De vil bare have penge, og de ser dig som et formentlig let offer.

Det kan de ikke gøre - bare rolig - ingen bekymring :) Tag det med et smil - sikke er fjols.

Er fandme sur nu. ærgeligt på sådan en god dag.. men hva fanden.. :-) Kan man advare folk om det et eller andet sted?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du beskriver giver ingen mening, er du sikker på at der ikke ligger en eller anden misforståelse i jeres kommunikation?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thore:
Er fandme sur nu. ærgeligt på sådan en god dag.. men hva fanden.. :-) Kan man advare folk om det et eller andet sted?

Du kan give dem en ualmindelig sviner på deres Trustpilot. Hvis du er rigtigt sur kan du oprette et negativt blogindæg og få det til at ranke højt - men så skal du også være rigtigt sur! ;)

Ret Profil -> Debat Indstillinger -> Tillad PM'er fra alle Aminoer.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, hvad mener du? :-) Undskylder at jeg har copy/pastet fra min indbakke - det gør at du lige skal copy/paste min email over i Word f.eks. for at læse den :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke betale dem det er nogle der prøver at svindle dig :D

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Thore:
Er fandme sur nu. ærgeligt på sådan en god dag.. men hva fanden.. :-) Kan man advare folk om det et eller andet sted?

Du kan give dem en ualmindelig sviner på deres Trustpilot. Hvis du er rigtigt sur kan du oprette et negativt blogindæg og få det til at ranke højt - men så skal du også være rigtigt sur! ;)

Ret Profil -> Debat Indstillinger -> Tillad PM'er fra alle Aminoer.

PM - rettet..

Tak for tippet @trustpilot :-)

Tror jeg vil snuppe 30 min i solen, så hvis jeg ikke svarer, ved i hvorfor :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ignorere deres mail!

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thore.

Det her lyder virkelig mærkeligt! Jeg ville blive glad hvis en person skrev til mig at der var noget der kunne forbedres på min side! 

Jeg kan ikke rigtig se hvorfor at de skulle kunne skrive en regning på 1000,- til dig. Hvis jeg var dig ville jeg forhøre mig hos nogle advokater, enten her på Amino eller ud i byen...

 

/ Daniel :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

hahaha, det kan man da heldigvis bare grine af, gad vide hvor mange de har fået til at hoppe på den og tjene 1000 kr på det.

Send hele skidtet til forbrugernævnet eller ekstrabladet, det er noget svineri også selvom man kun kan grine af den slags.

Så vidt jeg ved kan firmaet ikke selv uddele "bøder" det skal der dom til, det her kan vist kun betegnes som "dumme bøder" og det er ihvertilfælde ikke lovligt.

Nak dem på trustpilot som en anden også foreslog.

Lad ikke sådan nogle ødelægge en ellers dejlig søndag.

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Før vi går videre, vil jeg lige høre om den er sendt fra en firma mail, en mail der bruges af et firma/herunder en blok eller om det er en personlig, der kun bruges til private mails.

Her mener jeg din mail.

/Kenneth

Side 2 ud af 18 (177 indlæg)