Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop markedsføring?:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino'er. 

Kunne være fedt hvis I ville dele viden og erfaring med mig;)

Lad os nu antage, at du lige har startet en webshop, (lige gyldigt hvilken branche), og der var ikke nogen som helst, som kendte webshoppen

Hvad ville du gøre for at kunder, og markedsføre siden. Kom gerne med flere svar og hvorfor.

Selvfølgelig en masse SEO går jeg ud fra, men hvad mere?

På forhånd tak, Lasse Kalkar;)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine markedsføringstricks er for ekstreme, så jeg vil foreslå at du bruger noget Google addwords - så lykkedes det endelig mig at se lyset - tak for hjernevaskningen Amino... 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.!

 

Det er rigtig mange muligheder!

Du nævner selv SEO, som er ekstremt vigtigt!

Derudover kan du også begynde at markedsføre din webshop(eller hjemmeside) med adwords.

Et nyhedsbrev er også super markedsføring, og tilmed ekstremt billigt. Og da dine nyhedsbrevlæsere enten er tidligere kunder eller blot interesseret i dit nyhedsbrev. Er du sikker på at få mange besøgende igennem dit nyhedsbrev, hvis du skriver gode nyhedsbreve.

Derudover skal du have en signatur på diverse forums og blogs! Igen skriv relevant indhold og hjælp andre, så bliver de også interesseret i at se hvad du laver, og besøger herved din webshop.

Sørg for at dine kunder er tilfredse, så vil de tale positivt om din webshop! Og derved spredes din webshop også fra mund til mund.

Se om du kan få noget omtale i medierne. Hvis du har en god historie i forhold til dit firma, så kan det sagtens lade sig gøre at komme i aviserne, bladene eller sågar tv.

Alternativt kan du begynde at reklamere på tv, i radioen, i aviser eller lign. dette kræver dog en stor position penge, og effekt er meget svingende (Stor effekt på dagen, men normale tilstande kort efter.)

 

Håber du kan bruge mit indlæg til noget. Der er helt sikkert mange flere muligheder, men her har du et par stykker :)

 

Hav en god aften/nat!

 

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tak for svaret! og ja nyhedsbreve plejer at være en god én også;)

Lasse

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil give den fuld gas og lave branches bedste hjemmeside med mest tekst der simpelthen videre formidler mest viden

gør alle disse tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

jeg vil forsætte med at forbedre siden når det er branches bedste siden for intet kan blive for godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rønnede
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes også en række prissammenligningstjenester / affilliate programmer man kan bruge - men det afhæger meget af hvilke produkter du sælger - og nok i større grad hvem din målgruppe er.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)