Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med min tjeneste ydelse.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det okay – har også haft svært ved at skrive mit indlæg, da jeg ikke aner noget om tjeneste ydelser, og hjemmesider generalt. Og grunden til at jeg skrev et indlæg, var bare at få et indblik i hvordan man lavede en tjeneste ydelse, og hvilke udgifter det havde med sig.

Synes ikke at det kan passe, at det eneste man skal lægge i det, er: Tid, kodet hjemmeside, domæne, og placering på google?.....

Men som sagt, har jeg fået en kammerat med, som kan lave hjemmesider, han dækker dog ingen udgifter, dem deles vi om,  han er glad for at være kommet med i projektet, da han synes det lyder som en god idé, og vil give det en chance. Han er gået i gang med hjemmesiden i dag, og når vi er kommet lidt længere, vil jeg fortælle jer om siden, der går nok en uges tid, før jeg gør det, da jeg gerne vil være lidt længere fremme i processen, da jeg virkelig synes det er en god, og forholdsvis nem idé at få ud i praksis.

Så hvis der er nogle, som er mere professionelle end os, så tror jeg ikke det er noget problem for dem, at få ideen ud i livet, en del hurtigere, end vi kan. 

 

DBH Jeppe

 

Og tusinde tak for noget debat, og feedback :-)

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)