Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med min tjeneste ydelse.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller mangel på samme =)

Ville rigtig gerne skrive en blog, men kunne ikke finde ud af det, sad og rodet lidt med det en halv times tid, så nu blev det altså et debat indlæg, undskyld…

Vil lige starte med at sige, at dette er min første blog nogensinde, så bær over med mig, hvis der skulle være stavefejl, eller det er fuldstændig forkert sat op, gik ud af 9. klasse for 6-7 år siden, og har ikke skrevet en stil, eller noget lignede, siden da. Tak =)

 

Jeg er meget ny her på sitet, eller, har fulgt lidt med hist og her, i et stykke tid, men er nu begyndt at være lidt aktiv herinde, da min store drøm er, at blive iværksætter, og have min egen virksomhed. Jeg vil gerne starte i det ”små” hvis man kan sige det sådan, altså med en lille webshop af en art, har tænkt meget på en tjeneste ydelse, det sidste stykke tid, har dog et lille problem på dette område, og ved ærligt talt ikke lige hvordan jeg skal formulere min problemstilling.

Jeg går, som så mange andre, eller vel næsten alle, herinde, som ikke er det forvejen, med en drøm om at blive iværksætter. Håber at jeg snart kan realisere den drøm.

 

Jeg føler ikke for, at sælge et decideret produkt lige pt. da jeg ikke har de fornødne midler til at købe varelager, eller hvad der nu ellers skal til, hvis man vil sælge et produkt.

Til en fin start, som jeg selv synes, vil jeg gerne prøve at lave en tjeneste ydelse, af det har jeg har snuset mig frem til, kræver det ikke den helt store kapital, i opstart, eller gør det?

Har nogle spørgsmål til jer, kære aminoer, synes nemlig ikke jeg kan finde en dyt, om tjenesteydelser, og kender kun til to sider selv, som jeg synes er gennemført, det er hotels.com, og miinto.dk, Der er helt sikkert også nogle andre, bare lige de eneste jeg er faldet over, som jeg synes er geniale.

I må også gerne komme med nogle flere forslag, på hjemmesider, hvis I skulle kende nogle.

Men hvis jeg vil lave en side, som minder om miinto, eller hotels, altså en tjenesteydelse, hvor der ikke bliver solgt et decideret produkt, hvad kan jeg så regne med af udgifter?

Udover at have mig en kodet hjemmeside, et domæne, evt. placering på google, en større telefon regning? J og selvfølgelig en masse tid.

 

Har allerede en lille idé til, hvad min tjeneste, skal udbyde. Og håber på, at jeg snarest kan sætte noget i gang, men er en lille smule skeptisk, da jeg er meget ny, på iværksætter området =)

 

Det blev vist lidt langt, håber der er nogle, der finder det en lille smule interessant, og gider at bruge lidt tid på at svare mig =)

 

DBH Jeppe Skak

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg ingen feedback få? =)

Hvad er der galt med teksten? - For meget roman?

 

Kom frisk...

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler stadig svar - er der virkelig ingen der vil bruge 5 minutter på dette indlæg?

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen - der vil bruge 5 minutter, på dette indlæg?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke evnerne til at lave en hjemmeside, som du iøvrigt ikke har fundet ud af, hvad skal handle om.. Og du har ikke kapital til, at få den udviklet.

Hvad vil du have hjælp til?

 

Det er fint med massere af gåpåmod, men du behøver ikke bumpe din tråd flere gange. Den er slet ikke konkret nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Det er svært at hjælpe, når du endnu ikke har en idé. Find på noget, en vild idé eller lave en brainstorm. Først smider du bare en masse idéer på bordet og derefter begynder du at indsnæver det.

Mit firma er startet med en løs idé og et tilfælde på en rejse til Australien. Du kan jo ikke forvente at folk på Amino sender dig et brev med en virksomhedsløsning. Når du får en mere konkret idé, så vil jeg meget gerne hjælpe og komme med gode råd. Der kan også være en del andre omkostninger end bare lige et varelager. Det kræver tid, arbejde og mange gange penge at skabe opmærksomhed til en hjemmeside.

Med venlig hilsen

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo sådan set rimeligt nemt at komme igang.

Du køber et domæne med webhotel hos f.eks unoeuro.com og hvis du gerne selv vil lægge indhold på siden kan du vælge Wordpress som du kan installere på webhotellet med et enkelt klik. På den installation er der flere gratis designs/skabeloner/themes/Templates (kært barn har mange navne) og ellers kan du søge på Google efter flere gratis designs, og man kan såmænd også købe flotte temaer hos f.eks themeforest.net

Så det vil altså være muligt at starte op for et sted mellem 300-1.000 kr.

På Amino kan du så få masser af hjælp til stort set alt muligt, - men lad nu være med at spekulere på skatteregnskaber, moms, ApS og alt det andet du læser om her på Amino, - for det bliver først aktuelt når du rent faktisk får penge på kontoen.

Her kommer så det sværeste: Du skal jo rent faktisk have noget andre gider betale for. En gratis side som Amino sælger sin reklameplads ved at have mange besøgende, - og for at få mange besøgende skal man jo tilbyde noget som nogen gider besøge.

Så derfor starter du med at præsentere en idé. Det er slet ikke så ligetil at starte noget helt nyt op, men vil du være meget hemmelighedsfuld går du jo bare i gang uden at tjekke om din idé er bæredygtig. De erfaringer du får, vil komme dig til gode senere hvis du altså stadig gerne vil være iværksætter når du finder ud af hvor besværligt det er.

Det er ikek svært at blive iværksætter, - det er svært at leve af det!

Men klø bare på, - det kan også være ret sjovt.....

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld - hvad ved du om det du skriver om??? Har faktisk en genial idé.

Har også en kammarat med i mit projekt, og han har lavet utallige hjemmeside, så hjemmeside bliver ikke en udgift for mig.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Men tak til Michael, og Forkeepers, for et par gode svar.

Men som jeg skrev til monin, har jeg faktisk en idé, har bare ikke lyst til at fortælle den her endnu, mit projekt går langsomt, men sikkert fremad. Skal selvfølgelig nok vende tilbage, når mit projekt er ved at komme helt på benene...

Hjemmesiden vil tage mellem 50-70 timer at lave, siger min kammerat, som har meget forstand på det, og har lavet mange hjemmesider, med blandt andet dankort betaling, bruger opretning, og søge maskine.
Det er ham og jeg, som går ind i projektet.

Men som jeg skriver, vil jeg lave en tjeneste ydelse, der skal jeg ikke bruge et varelager.

Man kan læse en masse omkring, at lave en webshop. Men ikke en decideret tjeneste ydelse.

Ved ærlig talt ikke hvilken hjælp jeg forventer at få, da jeg som sagt ikke ved meget om selve tjeneste ydelser.

Jeg ved hvad min tjeneste ydelse skal indholde, og det er noget fagligt for mig,  som jeg samtidig interessere mig meget for.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, hvis mit indlæg var meget direkte, men forstår bare ikke dit indlæg, hvis du allerede har en gut, som vil lave hjemmesiden og dække dine udgifter til betalingssystem.

Vi kan heller ikke give dig feedback på din geniale ide, fordi du ikke tør fortælle om den. - Mine erfaringer er, at tør man ikke fortælle om sin ide, så tror man ikke nok på den selv. Når alt kommer til alt, så har du en ide og ingen andre har gjort sig de tanker eller har din viden omkring et koncept.

Nuvel, jeg er overbevist om, at DU vil vise mig, at jeg tager grusomt fejl. Derfor glæder jeg mig til, at høre mere fra dig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)