Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videreudvikling af Amino

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

I går sad jeg foran computeren, og lige pludselig fik jeg en idé til videreudvikling af Amino......De fleste af jer kender vel Det lille MSN ikon, som plejer at ligge sig nede i højre hjørne af computerskærmen så snart man er logget på.....Og hver gang en bekendt logger på MSN, da dukker der en "Pup Up" fra MSN ikonet om hvem der er logget på....Og så kan man jo snakke med vedkommende, hvis man har et eller andet at snakke om....

 

Nå, men anyway, så tænkte jeg på om hvorvidt man ikke kunne lave noget alá MSN, således at så snart man er logget på amino, da vil amino ikonet ligge sig nede i højre hjørne (proceslinjen) sammen med lydstyrkeikonet, klokken mm.

Hver gang en ny Amino logger på, da vil man kunne se det - da amino ikonet vil "pup up" med navnet på den pågældende amino (eller også skal det kun være dem, som man er interesseret i).....

Hvis man da har nogle spørgsmål, så kan man evt. sende en online besked til vedkommende såfremt man søger et specifikt svar, eller også kunne man sende til alle dem der var online...Og så kunne de jo svare på diverse spørgsmål såfremt de har lyst, ellers kan de undlade at svare.....

Martin Thorborg bad mig om at skrive et indlæg på amino og høre hvad folk havde at sige om "denne idé"....Hvis idéen mangler et eller andet, eller I har noget bedre, så kom da endelig med nogle forslagSmile

Jeg håber lidt I forstod hvad det var konceptet gik ud på......

 

                                     "Let's make Amino a better place for everyone"

Hilsen Farmaceut (OneEyeEmpire)

 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv nævner skal det nok være dem man er interesseret i. Dvs. dem der er i ens Amino netværk. Ellers vil den bare stå hele tiden og poppe up.

Derudover synes jeg det er en super ide - og den vil også være sjov at udvikler....

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
God ide for de "få" - dårligt for bredden.

Hvilken (bredden) tror jeg har været med til at gøre Amino til det iværksætter forum det er i dag.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide - den er jeg med på!:)

Mvh Christoffer

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener jeg kan huske, at denne ide var oppe og vende for noget tid siden. Ved ikke hvad feedbacken blev til ideen dengang, men jeg er 100% på. Men så tror jeg Amino vil blive mere en slags chat, end et iværksætter forum. Men jeg er klar på at teste og at hjælpe til med ideen, hvis den skulle blive til noget.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay idé. Men som en anden også nævner, så synes jeg også kun der skal komme pop-ups for folk i ens amino netværk, eventuelt med pop-up for svar i debatter man deltager i. I forhold til at sende beskeder rundt til alle der er online, så er jeg bange for at det kan lede til en del spam osv.

Man kunne også bruge det til, at der kom pop-ups hver gang der kom et nyt emne inden for et område man er interesseret i. Så skulle man bare selv ind og tilmelde sig, og f.eks. krydse af i felter der fortæller man er interesseret i emner inden for PR, marketing og SEO.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange svar.....Håber at der er lidt flere, som gider at bruge tid(få minutter) på at udvikle idéer til Amino, således at det måske i fremtiden kan blive lidt nemmere/hurtigere at anvende.

Det er ikke ensbetydende med at Amino pt. er svært at anvende - overhovedet ikke-. Men det kunne da være fedt at komme med nye idéer til videreudvikling af hjemmesiden.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så kan i jo indføre Amino++Smile

Preben

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvordan det integreres, så kan det både være en god og en dårlig ide... Men laves det ordentligt, så er det helt sikkert en ekstra god service!

Jeg tvivler på, at det vil minimere antallet af debatter mm, men det vil derimod nok minimere antallet af PBs, som der bliver sendt herinde. For i stedet for at sende en PB, og derefter vente på et svar, så kan man tage dialogen direkte nu...

Så go for it!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må altså have nogle flere som melder sig ind i debatten her........

Er der nogen der ved, hvordan man evt. kan "opdater" indlægget, således at man ikke behøver at skrive noget nyt hver gang man vil have "opdateret" indlægget således at flere kan se indlægget på forsiden????......

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)