Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ligger jeg på google?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Du kan deaktivere personlig søgning på 3 måder:

Er du logget ud af google og har lavet en søgning, kan du gøre som Mikael skriver deaktivere søgning i weboversigt.

Du kan slette cookies på din computer, for det er her dine søgninger bliver gemt når du er logget ud af Google.

Du kan bruge InPrivate browsing - tryk på CTR og SHIFT og p - så gemmes intet på din PC.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at du bruger rank tracker til at se hvad dine rankings er på forskellige søgemaskiner. Yderligere vil jeg også anbefale dig at du installerer CCleaner som du kan bruge til at slette stort set alle historiske data fra din maskine. Så er du helt sikker på at alt det der betyder noget for dine søgninger er væk.

Du bruger selvfølgelig CCleaner først, og så derefter Rank Tracker.

Rank Tracker er også god fordi du både kan analyserer dine konkurrenter, men også dig selv. Og samtidig have en historik, så du kan se hvordan det går og om du er mere synlig på de forskellige søgeord end dine konkurrenter. Et meget godt program efter min mening.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)