Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye facebook ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Jeg er lige blevet medlem af en side der hedder sitetalk, som minder utrolig meget om facebook, men alligevel slet ikke. Du kan sådan set gøre det samme som du kan på facebook, rent socialt, plus mere. Du kommer til at kunne video-chatte med dine venner over hele verden. I chatten er der en indbygget translater, så det du skriver på dit sprog(dansk), kommer til at stå på din vens sprog, selvom i bor i to forskellige lande. super smart.

Men der er også indtjenings muligheder på siden, i form af affiliates. De betaler ca 80øre pr gratis medlem du skaffer om ugen. eks. hvis du skaffer 100gratis medlemmer, så får du 80kr om ugen. Det skal lige siges, at ens profil skal være udfyldt mindst 50procent, før den er "godkendt" som gratisprofil. Hvis du vil tjene penge på siden, så kræver det at du betaler minumum 150euro for at få adgang til affiliate platformen. Hvis du ikke vil betale, så kan du istedet optjene points, som du kan bruge i deres webshop. hvis i er interreseret i at vide mere om indtjenings mulighederne på sitet så kan i skrive en email til mig på shaftypetersen@gmail.com . Men som sagt tjek det ud, super fedt site, også selvom man ikke ønsker at tjene penge derinde. Jeg hedder Shaftypetersen derinde, i skal være velkommen til at ansøge.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Visse kilder mener at det er et scam:

http://sitetalkunaico.wordpress.com/2010/02/03/concerns-about-unaico-sitetalk/

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spaendende det maa jeg proeve :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, jeg kan skam ikke finde dig i soege feltet? Kan det passe? 
Men det ser rigtig godt ud derinde. Og det lyder bedre end facebook syntes jeg! :-) 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil mene denne tråd høre til i MLM gruppen - for det er ds ikke andet end MLM forklædt som et socialt netværk.
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok lidt tricky, ja!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og nej :p heh

Der har været så meget trafik på siden de seneste dage, at serverne dårligt kan følge med, så fejl kan forekomme, men jeg er bruger derinde, og jeg hedder shaftypetersen derinde, så jeg burde kunne findes, har du prøvet igen siden? :) (de er igang med at upgradere)

Ja det virker lidt som MLM ja, de betaler dig 80øre pr medlem om ugen, men du får også procenter af de gratis medlemmer dine gratis medlemmer skaffer. du får procenter syv led ned. og det er kun GRATIS medlemmer.

Der er 3indtjenings muligheder på siden, men email mig hvis i er interesseret i at høre mere. og som sagt, man behøver ikke at betale for at optjene points, som du kan bruge i deres webshop.

shaftypetersen@gmail.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Shaftypetersen:

Ja og nej :p heh

Der har været så meget trafik på siden de seneste dage, at serverne dårligt kan følge med, så fejl kan forekomme, men jeg er bruger derinde, og jeg hedder shaftypetersen derinde, så jeg burde kunne findes, har du prøvet igen siden? :) (de er igang med at upgradere)

Ja det virker lidt som MLM ja, de betaler dig 80øre pr medlem om ugen, men du får også procenter af de gratis medlemmer dine gratis medlemmer skaffer. du får procenter syv led ned. og det er kun GRATIS medlemmer.

Der er 3indtjenings muligheder på siden, men email mig hvis i er interesseret i at høre mere. og som sagt, man behøver ikke at betale for at optjene points, som du kan bruge i deres webshop.

shaftypetersen@gmail.com

 

Det virker ikke som MLM, det er MLM.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, ja. dårligt formuleret.

Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)