Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Google regne dobbeltkonfekt ud?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvordan har Google og andre søgefætre det med flere 301 redirects i træk? På vores side, som ligger på en IIS hos Dandomain benytter vi henvsininger, men jeg kan se at de skaber 2 på hinanden følgende redirects, f.eks.

"www.mypets.dk/hundefoder" redirectes til "www.mypets.dk/hundefoder/" som igen redirectes til "http://www.mypets.dk/shop/hundefoder-103s.html"

Er det er problem i SEO mæssig forstand?

På forhånd tak.

Søren

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid bedst at gå direkte til destinationen frem for at lave stop undervejs. Jeg selv testede det engang, og det ser faktisk ud til at Google er lidt længere tid om at se at en side bliver redirectet når der er flere stop undervejs. Tester man det samme med direkte destination, så sker det typisk ret hurtigt. Men mere tror jeg nu ikke der sker ved det. Men nogen gange kan tid også være nok :)

Så min anbefaling vil være at du skal gå efter destinationen, på samme måde som hvis du linker til en side der redirecter er det bedre at linke til den side som der bliver redirectet til.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit svar.

Jeg vil til enhver tid linke til den korrekte adresse nu da jeg kender til problematikken.

Men mange steder hvor man linker til www.mypets.dk/hundefoder/ bliver den afsluttende skråstreg fjernet, så der kun står www.mypets.dk/hundefoder og så ham man jo dobbelt-redirect problematikken.

Jeg troede egentligt at en stor hosting provider som Dandomain kunne løse sådan noget vha. noget ISAPI filter eller custom tilretning af IIS. Men det er nok noget nemmere i Apache baserede løsninger.

Mvh. Søren

 

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)