Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg øverst med min krudt side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nu er eg inde paa et af mine svage omraader, derfor haaber jeg paa lidt haelp.

Jeg har denne side www.danishdynamites.dk og jeg vil gerne op og ligge overst paa google inden 1 dec 2011. Siden er lukket ned pt da jeg gaar og taenker paa hvilke aendringer og hvordan siden skal gribes an. Kan jeg gore noget i mellem tiden som paavirker google saa jeg saaledes kommer i toppen. Eller starter man forfra naar man aendre sin side ?

Mvh

Kasper

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Du kan jo altid starte med at link builde lidt, så du får nogen indgående links. Husk gode overskrifter( unikke ), samt unikke meta-beskrivelse. 

Derudover, så evt. skriv nogle artikler der relaterer sig til krudt, så Google har noget at guffe i.

Hvis du har haft en side før, og derefter vil åbne en ny side, så skal du huske at redirecte alle de gamle links til de nye.

Jeg er ingen SEO ekspert eller noget, men jeg ved bare at det er nogle gode ting :-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at du skal tænke lidt hurtigt, hvis du vil nå dit mål, inden december 2011.

- I øvrigt er der ingen garanti for, at du kommer til at ligge øverst på Google før december 2011. Det afhænger af faktorer som: konkurrence på søgeordene, antallet af konkurrerende websteder og deres styrke og mange andre faktorer. Men du kan gøre noget for at komme godt på vej...

1. Få styr på dit websted, og få lavet det indhold, du mener er vigtigst (hen ad vejen kan du altid tilføje ekstra websider og supplerende indhold). Når du opbygger dine websider, så tænk SEO ind i opbygningen (læs evt. e-bogen SEO 2.0. af Mikkel deMib Svendsen og SEO-LEX af Thomas Rosenstand - begge findes som gratis light-versioner.

2. Når du har en passende mængde kvalitetsindhold på plads, så begynd at opbygge indgående links til dine websider (det tager tid, at opnå kvalitetslinks fra andre websteder, så kom i gang i god tid). Allerede nu kan du begynde linkbuildingen ved at indsætte et link til Danish Dynamites i din signatur her på Amino - husk at ankerteksten (linkteksten) skal indeholde de søgeord, du gerne vil findes på ).

3. Begynd at markedsføre og opbygge kendskabet til dit websted længe før december - benyt sociale medier som Twitter og Facebook til at udbrede kendskabet - lige så snart, du har fornuftigt indhold klar på dine websider.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO indeholde mange (!) flere aspekter end man kan beskrive i en kommentar på et forum.

Desuden er mange gode råd allerede beskrevet i de to e-bøger, som jeg nævnte. Læs dem (du kan altid hente gratis-versionerne, hvis du ikke har budget/lyst til at købe dem lige nu).

Jeg kan se, at der stadigvæk mangler et link til din hjemmeside i din profil-signatur. Det kan du sagtens gøre med det samme, for at tage hul på linkbuildingen (også selvom, der ikke er decideret indhold på forsiden).

Det hjælper dig på den måde, at hver gang du skriver et indlæg her på Amino, så opbygger du et link til din forside, som efterfølgende bliver "set" af Google.

Vent med at udbrede kendskabet til dit websted i Facebook, Twitter m.fl., indtil du har noget konkret indhold at henvise til - ellers udebliver effekten. Brug først krudtet (så at sige Wink) på opbygningen af webstedet (indhold og on-page SEO), og så derefter på linkbuilding og de sociale medier.

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for et Png på forsiden, vil jeg vælge at bruge lidt tid på en grafisk forside, med en fangende text omkring hvem du er (indholdende søgeord til Google) og hvorfor folk skal vende tilbage 1 Dec.

Titel beskrivelse med dine søgeord.

 

Våddragt til børn

 

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste ville være hvis du kunne få styr på hele baduljen hurtigt - er det ikke realistisk, er der dog en række andre ting som du bør gøre.

Start din søgeordsanalyse nu, så du finder ud af hvilke ord du vil være synlig på. Herefter skal du oprette en underside målrettet hver af disse ord, hvor du skal skrive en god lang tekst (som ren tekst, ikke som et billede), hvor dit søgeord går igen flere gange - gerne ca. 5 gange for hvert 100 ord som du skriver, samt din først i din titel, URL-adresse osv.

Herefter kan du påbegynde linkbuildingen mod de enkelte undersider. Sørg også for at søgeordene er på nogle af ankerteksterne rettet ind mod undersiderne.

Når der så er kommet styr på den nye hjemmeside, kan du enten vælge at tilpasse url-strukturen så dine landingpages så de har den samme url-adresse på de nye cms-sider i webshoppen, eller alternativt vælge at redirecte de gamle landingpages til de nye, med en 301-redirect.

Du ville med god fordel kunne benytte wordpress til ovenstående formål.

Held og lykke med projektet

/ Emil

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej K,

Jeg vil gerne lige starte med at sige, at du faktisk kun er sikker på at komme op på første side hvis du betaler for det (Google Adwords) - Du kan se link til deres side herunder:

Link til Google Adwords

Derud over har Google lagt en ganske udmærket manual ud på nettet, som du kan finde her:

Link til Google SEO manual på Dansk

Et godt råd er at være forsigtig med gode råd fra folk der bare tror de ved noget. Hvis du forsøger på at påvirke Google på en aggressiv negativ måde, Ja så risikerer du bare at blive komplet udelukket fra deres søgemaskine!

God fornøjelse!

Hilsen Michael Jensen-Maar

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak allesammen for de gode raad, jeg har en del at se til kan jeg se ;) Men jeg vil starte med og vedhaefte mit link paa min Amino profil som Jesper anbefalede.

Nu kommer der et dumt sporgsmaal fra min side. I siger at jo ofter de sogeord jeg gerne vil finde paa befinder sig i min tekst, jo hojere placering ? Hvad nu hvis jeg skriver Fyrvaerkeri Fyrverkeri Fyrvaerkeri...osv en masse gange paa siden, vil det hjaelpe mig ? Imellem tiden kan jeg saa gaa og taenke/lave siden faerdig og derefter opdatere den. Vil eg med dette stunt komme hurtigere hojre op paa listen, hvorefter min opdateret og udviklet side overtager.

Mvh

K.

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det er her du skal passe på. Hvis du skriver Fyrværkeri en masse gange på din side. Så er det at Google kan finde på at fjerne dig.

Læs den manual jeg sendte dig. Der står det hele (Det er Google der har skrevet den).

Husk på at det eneste der gælder for Google er at din side har "Relevans". Dvs. at du skal skrive relevant information i dit indhold og i dine meta tags. Relevans kan også være en masse besøg fra eventuelt et link fra en anden side (fra Amino).

Læs Googles manual......

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)