Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har giver vores Trustpilot side en makeover. Se hvordan her..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag undersøgte jeg Trustpilots betalingsversion lidt nærmere og fandt ud af at man kunne ændre en hel del på sin underside, hvis man har lidt teknisk snilde. Ja, man kan faktisk ændre alt.

Se vores side på http://www.trustpilot.dk/review/www.cykelpartner.dk (Se en normal betalingsversion)

Man kan nemlig indsætte både html og javascript i både "Garanti / reklame boks" og "Beskriv din kundeservice".

Jeg har i dag gjort deres kundeservice opmærksom på det, men det lød bare til at de synes det var fedt at jeg havde brugt det som jeg har. Dog ville de efter min anbefaling kigge på at lave nogle retningslinjer som skal følges.

Hvis man ville kunne man jo faktisk via javascript skjule alle dårlige anmeldelser, indsætte falske anmeldelser eller lignende. Så der er nogle etiske ting de skal tænke over. En af de tests jeg viste deres medarbejder var at jeg via javascript redirectede al trafik til google.dk, bare for at vise en af de ting man kunne gøre.

Dog synes jeg det er fedt at have lidt frirum til at designe siden som man måtte ønske det (Jeg har bevidst ikke ændret på designet, da det også har noget troværdighed i brugernes øjne).

Hvad synes i? Er der andre der har lave om på deres sider?

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke forestille mig at det forbliver tilladt at inkludere JS. Det vil være alt for resourcekrævende at overvåge alle sider for ulovlige scripts. Og det vil da være alt for naivt at tro, at ingen vil udnytte friheden :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX - Dennis:

Dog ville de efter min anbefaling kigge på at lave nogle retningslinjer som skal følges.

Seriøst? Jeg håber deres kundesupport sender den videre til teknikken, da javascript kan være direkte farligt for deres besøgende

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

WooX - Dennis:

Dog ville de efter min anbefaling kigge på at lave nogle retningslinjer som skal følges.

Seriøst? Jeg håber deres kundesupport sender den videre til teknikken, da javascript kan være direkte farligt for deres besøgende. 

Jeg viste ham jo også lidt mildt at man nemt kunne videresende alle besøgende og fortalte at man sagtens kunne lave værre ting med browseren via javascript. Han ville dog også tage det videre. Så nu må vi se hvad de gør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)