Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Adwords kampagne der sælger ydelser / VVS /

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'r!

Jeg skal igang med at lave en lille adwords kampagne til en VVS installatør i midtjylland og har ikke prøvet at lave en adwordskampagne der sælger ydelser før.

Jeg går ud fra landingpage skal være lidt anderledes i forhold til en produktside.  (tlf nummer, billede af ejer, lokation, åbningstider) burde jo egenlig være det første kunden ser ? altså alle de vigtige kontaktoplysninger

Ville det være klogt at smide tlf nummeret i selve annoncen ?

Er der nogle typiske minusord man skal være ude efter når man sælger ydelser?  feks. køb, brugt, leje osv.

Har i evt forslag til nogle gode søgeord / sætning er jeg meget åben for forslag.

 

Ser frem til at høre fra jer!

Mvh Kim Raufort

 

 

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Forsøg at kravle ind i hovederne på de mennesker, som er på jagt efter VVS installatørens ydelser :o) - så er det nemmere at lave gode Adwords kampagner.

Uden at vide præcist, hvordan jyder fungerer, så er nogle af de primære informationsbehov efter klikket formodentlig følgende (naturligvis lidt afhængig af, hvilke typer af VVS ydelser som tilbydes):

Pris (hva' koster det?)
Erfaring/professionalisme (kan jeg være sikker på, at arbejdet bliver lavet ordentligt?)
Placering (gider de overhovedet køre ud til mig?)
Service (kan jeg få et gratis uforpligtende tilbud?)
Kontaktoplysninger (hvordan kommer jeg videre?)

Som annoncør for en fysisk ydelse, så bør du desuden anvende Adwords' funktion til målretning af annoncer efter geografi, så er du rimelig (men ikke helt) sikker på, at annoncerne bliver vist indenfor kørestand af din lokale blikkenslager.

Og husk så at smide rigeligt med søgeord ind - gerne eksakte (med []), fx. [installation af wc] og ikke bare "installation af wc" (da sidstnævnte også vil give dig visninger til folk, som søger efter guide til installation af wc).

I relation til dit spørgsmål omkring telefonnummeret. Jeg tror umiddelbart, at langt de fleste VVS-kunder ønsker mere informationen om annoncøren, inden der ringes. Personligt ville jeg derfor bruge spaltepladsen til noget andet og gemme telefonnummeret til din landing page.

Mvh Troels Kjems.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er også enig med Troels mht brug af telefonnummer i brødteksten.

Brug brødteksten til at differentiere dig fra dine konkurrenter og selvfølgelig inkluder vigtige søgeord.

Hvis du opnår et godt kvalitetsresultat og opnår top 3 annonceplaceringer, kan du jo lave annonceudvidelse med telefonnummer eller placering på Google PlacesSmile hvis det er det du ønsker.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)