Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til re-direct i min Pestashop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Jeg er lost.. HJÆLP..

Gik ind under tool - generator og trykkede generer .htaccess fil. Og der skete ikke noget (som jeg kunne bruge) Kom så i tanke om at jeg jo skulle ind til min FTP server ved gigahost.

Jeg logger der ind, og så er jeg gået i står. For hvor finder jeg lige den der FTP.

Så nu ligger jeg på mine knæ og ber om hjælp. Evt. noget fjernskrivebord, så kan jeg jo lære det :) Ej ville bare ønske at det lige hurtigt kunne blive lavet om, så jeg ikke har dobbelt content på min side.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Okay.. Jeg er lost.. HJÆLP..

Gik ind under tool - generator og trykkede generer .htaccess fil. Og der skete ikke noget (som jeg kunne bruge) Kom så i tanke om at jeg jo skulle ind til min FTP server ved gigahost.

Jeg logger der ind, og så er jeg gået i står. For hvor finder jeg lige den der FTP.

Så nu ligger jeg på mine knæ og ber om hjælp. Evt. noget fjernskrivebord, så kan jeg jo lære det :) Ej ville bare ønske at det lige hurtigt kunne blive lavet om, så jeg ikke har dobbelt content på min side.

Send mig dine FTP oplysninger på min mail, dem du har fået fra din udbyder Gigahost.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Danny Christensen:

Okay.. Jeg er lost.. HJÆLP..

Gik ind under tool - generator og trykkede generer .htaccess fil. Og der skete ikke noget (som jeg kunne bruge) Kom så i tanke om at jeg jo skulle ind til min FTP server ved gigahost.

Jeg logger der ind, og så er jeg gået i står. For hvor finder jeg lige den der FTP.

Så nu ligger jeg på mine knæ og ber om hjælp. Evt. noget fjernskrivebord, så kan jeg jo lære det :) Ej ville bare ønske at det lige hurtigt kunne blive lavet om, så jeg ikke har dobbelt content på min side.

Send mig dine FTP oplysninger på min mail, dem du har fået fra din udbyder Gigahost.

Skal du ikke bare have mine log indoplysninger til gigahost. For jeg ved ikke lige hvor jeg har disse oplysninger.

Problemet er at jeg før i tiden bare har haft en til at lave de der ting inde i FTP og han har samtidig også sat det hele op for mig, så jeg ved desværre ikke hvor jeg helt finder det.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)