Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger i så til den her...

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,

 

Dette kan jeg hjælpe dig med. Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Dal:

Hej Danny,

 

Dette kan jeg hjælpe dig med. Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.

 

Tak for det Morten..

En email er allerede sendt afsted.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny Christensen:

Hej Aminoer,

Kender i nogen som kan hjælpe med med noget linkbuilding, som der er påliderlig, dygtig og billig.

Kan i anbefalde nogen/jer selv?

Jeg søger nemlig en som kan hjælpe mig med det, og jeg kræver ikke det vilde. Skal bare have mine link ud og ligge, så jeg kan begynde at få google lidt mere fordi, nu hvor jeg har lavet et stort arbejde med interne link og tekster.

Hey, har du overvejet at gøre noget ved siden hvad angår SEO? altså jeg mener der er en helt del ting som du der kan gøre bedre og som vil hjælpe dig i søgemaskinerne. Linkbuilding hjælper selvfølgelig også lidt, men at have en hjemmeside der er søgemaskineoptimeret hjælper dig endnu mere. og det er helt sikkert der jeg ville kigge først. for du kan virkelig rykke meget på søgemaskinerne ved at hjemmesiden er optimeret ordentlig både hvad angår det tekniske SEO men også hvad angår tekstoptimering, søgeordsoptimering etc

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Danny Christensen:

Hej Aminoer,

Kender i nogen som kan hjælpe med med noget linkbuilding, som der er påliderlig, dygtig og billig.

Kan i anbefalde nogen/jer selv?

Jeg søger nemlig en som kan hjælpe mig med det, og jeg kræver ikke det vilde. Skal bare have mine link ud og ligge, så jeg kan begynde at få google lidt mere fordi, nu hvor jeg har lavet et stort arbejde med interne link og tekster.

Hey, har du overvejet at gøre noget ved siden hvad angår SEO? altså jeg mener der er en helt del ting som du der kan gøre bedre og som vil hjælpe dig i søgemaskinerne. Linkbuilding hjælper selvfølgelig også lidt, men at have en hjemmeside der er søgemaskineoptimeret hjælper dig endnu mere. og det er helt sikkert der jeg ville kigge først. for du kan virkelig rykke meget på søgemaskinerne ved at hjemmesiden er optimeret ordentlig både hvad angår det tekniske SEO men også hvad angår tekstoptimering, søgeordsoptimering etc

MVH Kim

Hej Kim,

Jeg synes da at jeg har lavet en hel del god SEO. Men jeg er selvfølgelig ikke ekspert og jeg har sådan set kun læst og forhørt mig til de forskellige ting.

Men kunne du prøve at fortælle mig, hvad jeg enten har gjort forkeret, ikke gjort nok ved eller mangler.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pu-ha, - der er nok at begynde med, - der er stort set ikke lavet noget seo på din side overhovedet... Alene dine sidetitler.. din forside hedder "sexkanin", - altså er det ordet du gerne vil findes på, på din forside og burde optimerer til på forsiden.. Måske (det skal den) skal din forside hedde nogle af dine søgeord, - f.eks. sexlegetøj online - eller lign.. der bliver vist et sted mellem 65-70 tegn i søgeresulataterne, men google læser cirka dobbelt så mange i titlerne.. Brug om ikke alle, så ihvertfald dem der bliver vist i søgeresulataterne..

Et hurtigt kig på din side, vist mig også en side hvis titel er: Cameltoe String

Hvis du laver en simpel søgeordsananlyse, vil jeg næppe tro, der er mange søgninger på den frase.. Du skal finde ud af havd der bliver søgt på, når folk søger efter produkter som du har i sortiment, - og optimerer dine sider til det..

Derudover ser jeg heller ikke umiddelbart nogle h1-h6 tags på dine sider (overskrifter) - og der er heller ikke arbejdet med interne links på siden.. Så inden du går ud i den store verden og skaffer indgående links, har du et stort stykke arbejde i "eget hus", som vil gavne dig på sigt... Læs evt. Rosenstands gratis Seo-lex light som vil give dig en ok introduktion til hvad seo-arbejde egentligt er..

Go' arbejdslyst...

P.S. din side svarer på med og uden www hvilket vil sige at du leverer duplikeret indhold, og ligger på 2 domæner... DET ER DET ALLER FØRSTE du skal få set på, - for lige nu er google bestemt ikke tilfreds med din side.. Du skal få lavet en 301 redirect fra den ene til den anden adresse, - og du skal bestemme om det skal være med www eller uden..

Vh/ Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny Christensen:

KTJ-Media.dk:

Danny Christensen:

Hej Aminoer,

Kender i nogen som kan hjælpe med med noget linkbuilding, som der er påliderlig, dygtig og billig.

Kan i anbefalde nogen/jer selv?

Jeg søger nemlig en som kan hjælpe mig med det, og jeg kræver ikke det vilde. Skal bare have mine link ud og ligge, så jeg kan begynde at få google lidt mere fordi, nu hvor jeg har lavet et stort arbejde med interne link og tekster.

Hey, har du overvejet at gøre noget ved siden hvad angår SEO? altså jeg mener der er en helt del ting som du der kan gøre bedre og som vil hjælpe dig i søgemaskinerne. Linkbuilding hjælper selvfølgelig også lidt, men at have en hjemmeside der er søgemaskineoptimeret hjælper dig endnu mere. og det er helt sikkert der jeg ville kigge først. for du kan virkelig rykke meget på søgemaskinerne ved at hjemmesiden er optimeret ordentlig både hvad angår det tekniske SEO men også hvad angår tekstoptimering, søgeordsoptimering etc

MVH Kim

Hej Kim,

Jeg synes da at jeg har lavet en hel del god SEO. Men jeg er selvfølgelig ikke ekspert og jeg har sådan set kun læst og forhørt mig til de forskellige ting.

Men kunne du prøve at fortælle mig, hvad jeg enten har gjort forkeret, ikke gjort nok ved eller mangler.

Ja det kan jeg da, men jeg vil ikke gå hele sitet igennem og komme med alle ting da det tager tid.

  • en vigtig ting som jeg ikke umidelbart kan finde i koden, er h1 overskrifter. der findes kun h2 overskrifter hvilket ikke er godt nok når vi snakker SEO.
  • Er du sikker på du bruger de rigtige søgeord? jeg mener du bruger enormt meget krudt på selve det navn som produktet har i dine tekster, men det ser ikke ud som om du reelt set bruger så mange af de ord som en eventuel bruger/køber ville bruge når de søger. FX et lille eksempel, dine dobbelt dildoer, fokuserer du på ordet dobbeltdildo, men laver man en mindre hurtig søgeordsanalyse, kan man se at der er flere der sørger på ordet dobbelt dildo i to ord.

    Dermed ikke sagt at du skal til at lave det om på alle dine dobbelt dildoer, selvfølgelig skal nogle af dem også være i et ord, men overvejende i 2 ord, da du så også rammer dem der kun søger dildo.
  • Skriv gerne lidt mere tekst end det du har gjort, med de rigtige søgeord og den rigtige fokus.
  • Udnyt dine titles, lav dem længere. Den skal være sælgende men også have de rigtige søgeord og sætninger. Brug ikke så meget krudt på ordet sexkanin.
  • Efter min mening overdreven brug af title tagget på menuen i venstre side. Det er ikke brugervenligt og det kunne godt se lidt mistænksomt ud. Få dem forkortet så de fortæller brugeren hvad de finder under menupunktet, frem for visning af htmlkode og en helt del tekst.
  • Dine ALT tekster på billederne kan med fordel blive længere, de siger kun lige hvad produktnavnet er, mens du nok bør overveje at lave dem lidt længere om ja mere forklarende for hvad der er på billedet og selvfølgelig også med lidt søgeord tilknyttet. Det er brugervenligt og det kan Google godt li.
  • Du har en helt del Duplicate Content. Ja ca 3000 sider er dobbelt indhold.

Så nu må det være nok for denne gang. Der er masser at tage sig til på den hjemmeside hvad angår Optimeringen af hjemmesiden i sig selv. Så jeg vil stadig anbefale at du gør noget ved det også, da det ikke vil nytte så meget at du får nogle links hvis ikke din hjemmeside er optimeret ordentlig.

Du kan jo evt kontakte mig for at få lavet nogle af alle de ting, eller måske for at få lavet yderligere SEO analyse af din shop. Jeg er dog ikke billig, men heller ikke dyr :) men det er jo i realiteten meget relativt, for hvad er dyrt og hvad er billigt. Big Smile

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv er villig til at lave en del selv, så hjælper jeg dig gerne videre, både med basis seo og hjælp til linkbuilding.

Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan vi sammen kigge lidt på det der skal laves og en snak om, hvor langt du selv kan komme, med lidt undervisning og min hjælp.

Mvh.

Kim

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du bør tage fat i Kim fra KTJ media som skriver her ovenfor. Der er rigtig meget online optimering der kan gøres i dit tilfælde på websitet, og du risikerer at smide penge ud af vinduet ved at fokusere ensidigt på linkbuilding uden at have styr på dit website og din strategi først...

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)