Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onestep checkout extension til Magento - Hvilken?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har i et tidligere indlæg herinde fået fortalt af en masse at det er på tide at vi på http://www.sundleg.dk begynder at benytte "Onestep Checkout", da 5 trin er for meget.

Jeg har nu siddet og kigget efter en sådan extension, men der er jo virkelig mange forskellige der svinger fra 30 $ til 240 $. Jeg synes at rigtig mange af dem har dårlige "Reviews" og vil derfor høre om der er nogle derude som kan anbefale mig en extension (gerne en billig)?

Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

Mvh.
Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale dette modul: http://www.onestepcheckout.com/?gclid=CIadkMm_magCFYob4Qod6HT8Cg

De er i den dyre ende, men jeg synes helt bestemt at de er pengene værd.
Jeg har selv benyttet mig af det i en tidligere magento shop.

Der er nogle gode screencast, nederst på siden, som jeg synes du skal se. Det er virkelig en forbedring til magentos checkout

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fungadgets.

Ja, det er også den jeg hælder mest til. Jeg synes bare, som du også selv nævner, at de er meget dyre. Men ja, ofte får man jo hvad man betaler for.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også overveje om den almindelige one page checkout sammet med Anders Rasmussens Skip checkout step 1 er noget

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg selv oplevet som rigtig godt, jeg har bare ikke fået implementeret det på vores egen site endnu.

Syntes ikke mulighederne er de samme i Virtuemart :-) ellers har jeg bare ikke fundet dem endnuIndifferent

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej krkli.

Det virker faktisk også som en ret god løsning jeg godt kunne være tilbøjelig til. Det virker som en fin løsning, som både gør bestillingen mere enkel og i færre steps, samtidig med at den ikke er helt så forvirrende og sammenpresset som onestep checkout.

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Jeg har selv arbejdet med de forskellige muligheder der findes, og jeg vil anbefale dig at bruge Gomage LightCheckout.  Gomage LightCheckout bliver udviklet hele tiden og de har en rigtigt god og venlig support, som de gange jeg har været i snak med dem, har svaret inden for få timer.

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du vil vide mere om det. Jeg kan også hjælpe dig hvis du skulle få problemer med installation eller lignende.

 

// Daniel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)