Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg 'presse' en shop ned over en eksisterende hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har meget lidt erfaring med shops, men har på mit webhotel MeeBox let ved at installere open source shops som Magento, OS commerce osv. Jeg har en hjemmeside rent-postevand.dk med nogle produkter på diverse websider. Så vidt jeg kan se, er de fleste shops lavet sådan, at du fylder data ind i en allerede given form/struktur.

Jeg vil omvendt presse strukturen (læs: shoppen) ned over mine html sider. Kan jeg det? Jeg vil altså have KØB knapper forskellige steder og alt det andet, som en shop kan, varekurv osv. Og hvis svaret er Ja, hvordan gør jeg det?

Hilsen Michael Maardt

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er muligt hvis man har tid og penge nok, men jeg tror ikke at det kan betale sig for dig. Jeg kan ikke lige se hvilket system du bruger til den eksisterende hjemmeside, men det ser umiddelbart ikke ud til at det er et standard CMS system, såsom Wordpress, Joomla! eller andet.

Du bliver nok nødt til at installere en shopløsning, og så lægge dine gamle sider ind i shop-systemet. Dvs. at shoppen bliver det bærende system.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan alt jo lade sig gøre :) - Men efter at have set din side (Fantastisk ide!) ville jeg nok foreslå at du tager udgangspunkt i en helt ny side.

Udgangspunktet er vel at skabe et salg og derfor bør denne være i fokus, så er alt den rigtige gode information jo bare en uvurderlig bonus for besøgende :)

 

Det var bare lige en omgang positiv kritik

 

Mvh

Rune Walberg

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel og Rune: 1000 tak for hurtige svar. Min umiddelbare reaktion: ØV, så må jeg give mig i kast med shop software. Ellers tak for roserne. Mikkel: Jeg besluttede mig for et stykke tid siden at ville lære CMS, men synes overhovedet ikke, at det var let (WordPress og CMS made simple testede jeg kort, mens Joomla og lign. synes for stort til mine behov).

Jeg har brugt Frontpage siden 1995 (!) og er hurtig på tasterne. Jeg valgte i stedet at lære noget mere CSS (uf, det tager tid) og dermed være i stand til at styre det hele selv, men måske først og fremmest at FORSTÅ, hvad der foregår.

@Rune: Ja, jeg tror at der bliver stadigt stigende behov for at rense vores vand og at stadig flere vælger at gøre det selv. Tiden vil vise det.

Nå, hvad skal jeg vælge: Magenta, OS commerce eller Presta? Jeg må installere dem alle tre og se, hvad der falder mig lettest.

Mange hilsener Michael

 

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har behov for feedback på din nuværende/kommende side, skal du være mere end velkommen til at smide en besked efter mig :)

Er vild med ideen :)

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

super, mange tak, skrevet bag øret ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)