Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics code er det nok?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Jeg bruger SMF til min nye forum, er det nok med man skriver Google Analytics code eller, skal man også kopier den html kode man får fra google af?.. Før det virker

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger af om SMF har indbygget mulighed for at kun taste dit Analytics ID ind. Hvis ikke så skal du placere html koden i header på din hjemmeside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du får en kode af Google Analystics hvor der står noget lignende UA-9060355-135 et eller andet sted. Den kode skal du bruge :-) Den skal sættes imellem <head> tagsne.

Håber det hjalp!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nok med en Google Analysctics ID eller skal man også sætte html koden ind, bruger denne her add http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2210

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Schjerlund:

Hej.

Du får en kode af Google Analystics hvor der står noget lignende UA-9060355-135 et eller andet sted. Den kode skal du bruge :-) Den skal sættes imellem <head> tagsne.

Håber det hjalp!

Mvh,
Daniel.

Skal den ikke saettes nede i bunden? Det giver vaesentligt laengere loade tid at have den i headeren.

 

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mente nok også det var footeren men jeg blev lidt i tvivl. Plejer nemlig også selv om smække den i footeren! Jeg undskylder for at skabe forvirring!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Schjerlund:

Jo mente nok også det var footeren men jeg blev lidt i tvivl. Plejer nemlig også selv om smække den i footeren! Jeg undskylder for at skabe forvirring!

Mvh,
Daniel.

Hvis det er den seneste Google Analytics-trackingkode, så anbefales det at placere den i header-sektionen.

Hvad angår det performancemæssige, er koden asynkron, så den sløver ikke, men loader sideløbende med andre elementer. Det var den gamle, der sløvede, fordi den loadede sekventielt.

Tidligere var best practice footer, nu er det header.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Daniel Schjerlund:

Jo mente nok også det var footeren men jeg blev lidt i tvivl. Plejer nemlig også selv om smække den i footeren! Jeg undskylder for at skabe forvirring!

Mvh,
Daniel.

Hvis det er den seneste Google Analytics-trackingkode, så anbefales det at placere den i header-sektionen.

Hvad angår det performancemæssige, er koden asynkron, så den sløver ikke, men loader sideløbende med andre elementer. Det var den gamle, der sløvede, fordi den loadede sekventielt.

Tidligere var best practice footer, nu er det header.

Jeg takker updaten :-) Jeg var også selv forvirret men nu er det da på plads en gang for alle!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)