Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på mini-udgave af dba.dk?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Nu har jeg længe gået med en ide, den ide går ud på at jeg bor på en lille ø, hvor det kan være besværligt at sælge ting/købe ting fra fast landet da der ligger en stor udgift i rejsen til og fra øen. Nu er min tanke så om jeg ikke kunne lave en Webportal for mine andre øboer, som minder om DBA. Altså en website hvor vi indbyrdes på øen kunne sælge/købe/bytte vare.

MEN men men men, når nu jeg søger på lignende tråde, så ser jeg SKY høje beløb for folk som også har i tankerne at lave en side der minder om DBA. Kan det være rigtigt???

Kan man ikke lave en discount udgave som i princippet er magen til. Nu er det jo sådan at siden jo "kun" skal henvende sig til de andre på min Ø, og ikke hele DK.

Kan det gøres til en fornuftig pris eller er det et håbløst projekt med mindre jeg selv uddanner mig til programmør/hjemmeside Builder.?

 

Mvh Dennis

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thjaa.. selve koden er som regel ikke så meget anderledes om den skal understøtte 100 beboere på en ø eller 100.000 beboere i danmark.

Der kan være nogen skaleringsmæssige ting der kræver bedre hardware m.v. til at køre systemet hvis det får mange besøgende, men skal der være de samme funktioner som på DBA skal de jo laves uanset om det er til 10, 100 eller 100000 brugere. :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De store priser (som jeg også før har givet på adskillige tråde), kommer af mængden af "gennemførthed".

Jeg vil våge at påstå man på forholdsvis 25-50 timer kan lave noget som "virker". Med dette mener jeg en side hvor der kan oprettes produkter, hvor folk kan byde ind. Problemet med en sådan løsning er at:

  • Den ender med at blive grim, besværlig og fuld med fejl
  • Funktionerne er begrænset. Mange af de funktioner man tager for givet på sider såsom DBA (og mange andre), er der bare ikke
  • Den er ikke til at bygge videre på (store systemer kræver en god struktur, som tager lang tid at bygge)

Så rent teoretisk kan det godt bygges for en 5000-10000 kroner, men vær opmærksom på produktet nok bliver ubrugeligt! ;-)

En god løsning koster minimum 100.000kr.. Og sikkert meget mere.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg sagtens se Oscar. Men da dette vil omhandle ca 5000 beboer, vi r 7500 men der er nok en del uden internet også. Men jeg tænker a siden skal være lige til, altså selvfølgelig skal der være div. menu'er såsom bil, cykel, møbler, vinduer osv. Jeg behøver jo ikke have div funktioner såsom regions søgning, osv. Men det er måske bare generelt dyrt at sætte et sådan Site op?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige smidt dig en PB Dennis.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

 

Hmmm, det lyder lidt trist det du skriver.. Hehe, selvfølgelig fordi det sænker min ide om at udkonkurrere den lokale ugeavis med hensyn til købs/salgs annoncer. Da jeg nettet jo er kommet for at blive. Øv bøv.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

fejl

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Som du selv siger behøver man ikke opfinde den dybe tallerken hver gang. Især ikke når man ønsker at lave noget der findes i tusindvis i forvejen.

Du kan evt. kigge på dette script, det er til wordpress så det burde være nemt for enhver at gå til.

http://auctionpress.com/

God fornøjelse

Mvh. Sven Philipsen

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven.

 

Tak for svaret, men dette link er mere omfattet dem der gerne vil lave en auktions site, og ikke et alm. handels site.

Så synes des. ikk jeg kan bruge linket til så meget.

Men tak for interessen. :-)

Mvh Dennis

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig i

Dennis7000:

Hej Sven.

 

Tak for svaret, men dette link er mere omfattet dem der gerne vil lave en auktions site, og ikke et alm. handels site.

Så synes des. ikk jeg kan bruge linket til så meget.

Men tak for interessen. :-)

Mvh Dennis

Kig i din indbakke.

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)