Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 12 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-03-2007 18:47:37
Forfatter: Sassi Jacob O. Schou

Jeg vil dog tilføje, at riskfree har været meget stabile til at udbetale mig min network marketing bonus flere gange om måneden, så de problemer der har været med frosne konti er ik noget der får mine alarm klokker til at ringe... jeg tror på at folk nok skal få deres penge...


Af nysgerrighed... Hvis det "ikke får dine alarmklokker til at ringe" at de ikke udbetaler den compoundede investering (de er vel ca. 6 måneder bagud nu), hvad skal der så til? Snakker vi klap for øjet, papegøje og træben eller efternavnet "Capone"? Eller hvor skal vi hen for at få dine alarmklokker til at ringe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig. Det er én stor gang svindelnummer. For tiden er deres undskyldning, at pengene er frosset hos Neteller på opfordring fra de amerikanske myndigheder. Hmm hvordan kan amerikanske myndigheder gå ind og overrule en international transaktions- og clearingvirksomhed? Det skulle da kun være fordi, at alt omkring virksomheden er frosset, fordi de fupper folk i stor stil. Ved muligvis nok (???) at udbetale mindre månedlige beløb, men så fryse hos alle som compounder og dermed indsamle store formuer. Ja, det er vist godt og grundigt fup, og Frøsse er pludselig på mystisk vis forsvundet fra denne tråd? :-) Bare rolig Frøsse og andre er ikke sur - undrer mig blot over den pludselige tavshed :-) Men tog jo blot en chance for sjovs skyld, så ingen bitterhed - blot en opfordring til andre om at holde jer langt væk fra det :-)
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer..

 

Hvordan går det udbetalingerne?

 

Er der nogetseriøst om de her "sure bets" hehe..:)?

 

hvor er frøsse blevet af?

 

Dbh

Morten.

Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej

 

Pengene er stadig frosset inde. Det er faktisk en ret scary situation: I oktober underskriver Bush en lov som forbyder elektronisk overførsel af midler til gambling. I januar bliver de 2 ejere arresteret og anklaget for pengevask (det lader til FBI etc. bruger pengevask-argumentet - med hvad det medfører af associationer til "War on Terroism" og hvidt næsepulver - at gå efter e-pay systemer som Neteller og offshore banker) og alle midler indefrosset.

 

Som jeg læser rundt om på nettet (bl.a. http://www.covers.com/articles/articles.aspx?theArt=130796&t=0  ) er ca. 55 mio dollars tilbageholdt som bevismateriale, og guderne skal vide hvornår dette frigives.

 

Hele sagen er lidt bedrøvelig - godt jeg straksafskrev mit indskud da jeg satte det ind.

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske interessant tråd for os fritidsgamblere,  men noget gammel desværre og de fleste links er døde siden hen.
Nogen herinde der kender danske eller udenlandske "spillepuljer" via web med sure bets og lignende sager? Altid ikke private spilleklubber, hvor man skal inviteres med ...

Side 12 ud af 12 (115 indlæg)