Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 11 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
ZRA var pionerer indenfor sports arbitrage, men har fået et noget specielt ry pga af deres metoder til at kapre markedsandele.

Bl.a med fake websites om konkurrenterne.


Inde i det forum kan du læse mere om ZRA og øvrige muligheder for sports arbitrage.

 

Personligt har jeg kun kort prøvet deres free trial version. Dog med lidt problemer og dårlig tid. De har en supergod informativ website, men skulle have dårlig support. Prøv evt selv at stille dem spørgsmål og tag da at prøv deres program gratis.

 

 

Tilmeldt 11. Nov 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

RFP har ændret max. beløbet til $ 1.000,- i poolen for centret som ikke har sponseret mindst 2 andre centre ind.


Beløbet er ændret for at gøre investeringen bedre i forhold til det månedlige abonnement.


Jeg mener ikke at jeg ”bygger” særlig meget i RFP, men alligevel er det med tiden blevet til ikke så få centre som i dag alle har en rigtig god forretning kørende hvor deres investering er blevet mangedobbelt indenfor kort tid.


 


Med venlig hilsen


Carsten E. Woetmann


www.riskfreeprofit.be  


Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at være sikker på, jeg forstår dig ret... Det de har mangedoblet deres investering på er at sælge Surebet-softwaren og RiskFreePool, ikke? Altså kommision? Eller?


Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej alle

 

For at svare på Martins oprindelige spørgsmål: Jeg har pr. juni meldt mig til via Frøsse, og alle er velkomne til at skrive til mig (som mail, ikke indlæg her) for at høre hvordan det går med investeringen.

 

Mvh, Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frøslev, er du stadig herinde? Jeg tror nemlig, at Risk Free Profit er det rene fup. Min status er følgende:

Det er nu over 12 uger siden, at jeg efter planen skulle have fået min årsudbetaling fra Risk Free Profit, men intet er sket - de bliver ved med at skrive, at de har problemer med udbetalingerne, bankforbindelse etc. Er det rent fup, eller tror du virkelig stadig på dem?

De svarer selv:

Dear Jonathan Low,

We do regret the unduly long time it has taken to disburse the pool profits. Yes there have been unforeseen circumstances that forced us to postpone payouts of the pool units. However please understand that we are a serious business that is still growing despite the many ups and downs you yourself have been a part of.

We will be honest with you Mr. Jonathan Low, as we have been in the past. We do have some problems now, what with the spurt of charge backs that were filed against us by certain unscrupulous people. However, whatever the temporary problems we are facing at this time, as you must be aware, we have never defaulted on payouts of commissions EVERY week.

We are here to stay and appeal to you to bear with us again, as you have in the past, through this difficult time. We CANNOT I am afraid, give you a specific date, however we aim to make the payouts soon and our management is working to get the payments out as soon as possible.

Hope this answers your query.

Thanks for contacting RFP Support Team.

Susan

Ticket Details
===================
Ticket ID: OZL-396484
Department: Accounts
Priority: Urgent
Status: Closed



Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonathan, godt nok har vi haft vores diskusioner og uenigheder her, men jeg anså dig ikke for at være så dum at hoppe med på den galaj. Håber ikke du har kastet for mange penge i det hehehe
Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes altså Frøsse er en overmåde sympatisk mand, som jeg har haft glæden at træffe. Jeg ville da være ked af at han kom i klemme hvis hans koncept måske ikke er helt ''gennemtestet''.

Tjah, jeg arbejder jo med MLM-konceptet beregnet på gamle mænd og svage kvinder. Jeg er slet ikke så dygtig, så jeg skal helst have noget nemt og stabilt indbringende.

Jeg venter sgu på at Frøsse bliver gammel og grå. Ham har jeg tid til at vente på

Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Deres Bank har frosset folks penge i snart 6 måneder. Det burde du vide Frøsse, hvis du er meget aktiv hos dem !  Jeg har rigtig mange penge hos dem ;-) Jeg har mødt dem alle personligt - jeg tror ikke de er uhæderlige personer, men de kæmper med MLM - og de problemer det følger med sig. Men hvis jeg havde et sådan " supersystem " så havde jeg henvendt mig til et par tunge erhvervsdrenge og fået de samme penge ind ----som 10.000 mlm folk kan betale !!!

Hvad siger I andre til denne påstand ?

Tilmeldt 3. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

faldt lige over din tråd vedr risk free profit.

Hvordan er det gået hidtil ??

 

 

Mvh

 

Lars Kristensen


Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Allesammen


Nu er min 13 måned med Riskfree ved at rende af stablen, og jeg tror jeg trækker mig, så jeg kan fokuserer 100% på at bygge min netværks forretning op omkring e-handel... som jeg ser det, er det en væsentligt mere langsigtet biz man kan få ud af det...
Jeg vil dog tilføje, at riskfree har været meget stabile til at udbetale mig min network marketing bonus flere gange om måneden, så de problemer der har været med frosne konti er ik noget der får mine alarm klokker til at ringe... jeg tror på at folk nok skal få deres penge...
Måske vil jeg melde mig til igen om et stykke tid, for at bruge softwaren selv, men som det ser ud nu, så er mit http://how2get.riskfreeprofit.com eventyr forbi...

Jeg vil ønske alle der vælger at arbejde med dette ganske udemærkede forretnings koncept held og lykke, samt hjertelig velkommen ombord på mit team, hvis de en dag skulle lyste en lettere og mere lukrativ forretning...


Side 11 ud af 12 (115 indlæg)