Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 10 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus

 


Som du sikkert ved, så er puljen mindre profitable i vinterhalvåret... jeg sad og lurede lidt på hvilke rbitrager der dukkede op i surebetpro idag, og jeg er sikker på, at vi kommer til at se en Væsentlig stigning i afkastet i løbet af de næste par uger... du har helt ret i at april og maj måned på ingen måde ka måle sig med sidste år, men sidste år havde de heller ikke en nedetid på 2 uger grundet DOS-angreb...

Endvidere er det fedt at maximums beløbet man ka sætte ind er sat op... men for folk der kun ønsker at spille via softwaren, er det genialt med puljen, da man på den måde, ikke behøver at bekymre sig om de måneder man ikke spiller... sagt på en anden måde, så sådan som det i mine øjne ser ud, kommer det ihvertfald til at dække samtlige udgifter forbundet med medlemskab... og formodentlig også give et ok afkast sammenlignet med banker og aktier... du nævner risiko som en faktor...? Jeg har været i kommunikation med ledelsen efter at jeg hørte nogle løse rygter, som formodentlig er sat igang af dem der stod bag DDOS angrebene... og der er ingen hold i dem... Heldigvis... nåede godt nok at blive bekymret... hehehe... men sådan er det jo når man har en forretnig som andre ønkser at sabotere for egen vinding... det ved du sikkert godt, hvis du har fulgt lidt med på nettet de sidste par år... ;-)

Der kommer udover det også en del interessante tiltag som vi ka se frem til... men den glæde til den tid... :-D

 

Personligt anbefaler jeg stadig folk at bruge forretnings muligheden og puljen, og til dem der har råd og lyst, også surebetpro... men det er jo et spørgsmål om temperament... :-)

Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg er lidt fremme i skoene her i tråden er det fordi der er adskillige pushere af konceptet, og jeg synes det kniber med at få fortalt hele historien.

 


Jeg er selv gået med med åbne øjne tilbage i august og har investeret de maksimale 600$.

 

Det var dengang vi snakkede 20-25%+ forrentning om måneden, og så mener jeg gevinsten stod mål med risikoen. Og selvom man døber projektet "Riskfree*" er det ikke ensbetydende med, der ikke er en risiko. For det er der. Firmaet kan lukke, de kan levere dårligere afkast end lovet, de kan indføre gebyrer som æder profitten etc etc. Virksomheden er mig bekendt heller ikke reguleret af nogen myndighed ligesom f.eks. bankvæsen eller investerings-virksomheder er det. Der ER en risiko. Dermed ikke sagt det er et svindelforetagende. I modsætning til så mange andre "Get Rich"-projekter er der faktisk en rigtig forretning bag. Jeg tror endda der er større sandsynlighed for at jeg får udbetalt mine penge når de 12/13 måneder er gået, end at jeg ikke gør.

 

Så er der det med rentabiliteten... Med afkast på 3% om ugen kan man jo selv regne ud, hvor meget man skal investere for blot at have dækket omkostningen til software på 139$ om måneden. Først derefter kommer man til at tjene en skilling.

 

Du skriver at du er sikker på vi kommer til at se en væsentlig stigning i afkastet i løbet af de næste par uger. Det vil da glæde mig, men jeg er nok en kende til den skeptiske side. ;)

 

Nu er jeg lidt af en spillefugl, og jeg går ikke af vejen for et rask væddemål. Du siger "væsentlig stigning i afkastet i løbet af de næste par uger". Jeg vil endda give dig lidt ekstra snor - 6 uger. Hvis vi 3 ud af de næste 6 uger er over 4% i afkast om ugen, så vinder du 100kr af mig.

 

Har vi et væddemål? :)

Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus

 

Jeg startede op lidt før dig, og der er sket rigtigt meget siden. Jeg startede op kun for at deltage som passivt medlem, men synes dog at konceptet holdt vand så jeg kunne anbefale det til andre.

Afkastet i puljen er reguleret af mange ting, og der er ufatteligt mange faktorer der påvirker det.

Jeg selv er blevt meget klogere på hele fænomenet efter at have lært at trade selv. Jeg trader nu kun lidt, da tiden ikke tillader andet, men det hjælper på hele forståelsen at kunne selv.

Jeg tror ikke vi får afkastet over 4% igen, måske en enkelt uge under VM i fodbold fodbold, men da puljen vokser løbene skal der bruges tilsvarende kvalificerede tradere, og jeg tror ikke det er så let at finde.

 

Om man har tillid til RFP er jo op til ens mave at vurdere, jeg synes selv jeg har så meget viden at jeg ikke er i tvivl om at det holder. Når det er sagt aner man jo ikke hvilke kræfter der kæmper mod og hvilken lovgivning RFP står overfor i fremtiden, og derfor kan ingen jo vide sig sikker. Er man usikker og ikke har det godt med konceptet skal man da bare holde sig væk og sætte pengene i banken, hvis man stoler på den.

 

Konceptet bliver af nogen markedsført som et getrichfast koncept, men så har man da ikke fulgt udviklingen det sidste halve år.

Endnu engang en opfordring til alle medlemmer om at melde jer ind på vores fælles forum.

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Med 92 indlæg, af hvilke nogle er meget store, synes jeg efterhånden det er lidt uoverskueligt, og ikke helt let at danne sig et brugbart billede af konceptet.

Er der ikke en af Jer med reel og praktisk erfaring med SureBets, der gider lave et lille kort resume, sammenfatning eller evaluering?

F.eks:
Virker det
Tidsforbrug
Indsats og risiko
Mulig indtjening
Udbetaling

Hilsen
Flemming
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bør som absolut minimum læse indlæggene fra i år, hvis du vil danne dig et indtryk af konceptet.

 

Hvis ikke du synes det er tiden værd, så kan du naturligvis bare investere i blinde.

Hvis det er noget du gør meget i, så har jeg muligvis et projekt for dig, det hedder "Ny Audi til Klaus" og lover ikke noget særligt afkast, til gengæld er formålet godt.





Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/12/2006 4:30:55 PM
Forfatter: Klaus Jensen [agilator]
Du bør som absolut minimum læse indlæggene fra i år, hvis du vil danne dig et indtryk af konceptet.


Hvis ikke du synes det er tiden værd, så kan du naturligvis bare investere i blinde.

Hvis det er noget du gør meget i, så har jeg muligvis et projekt for dig, det hedder ''Ny Audi til Klaus'' og lover ikke noget særligt afkast, til gengæld er formålet godt.



Tak for hintet Klaus, det havde jeg ikke lige tænkt på.
Men så er det nok lettere at spytte nogen kroner i dit projekt. Dét er jeg seriøst interesseret i, så kan du ikke ringe mig op på mit 90-nummer og fortælle lidt om det.

Hilsen
Flemming
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
F.eks:
Virker det
Tidsforbrug
Indsats og risiko
Mulig indtjening
Udbetaling

Ja surebet fænomenet findes, lav bare en google søgning på sports arbitrage. Riskfreeprofits bud på et program, Surebetpro, virker og bliver i mine øjne bedre og bedre. Der er alternativer, både billigere og dyrere. Jeg har ikke prøvet andre programmer ordentligt til at bedømme dem.

Tro dog ikke at det bare er så let som mange siger ( jeg er selv blevet klogere). Det er ikke bare at købe licensen og så starte op og tro man skal tjene boksen på surebet.

 

Hvor meget tid skal man bruge. Ja det kan jeg selvfølgelig ikke svare på. Jo mere tid du har bag skærmen jo flere bets vil du se og dermed kunne placere.

 

Indsats og risiko. Ja den er svær. Jeg synes ikke der er meget mening i at starte med at trade selv hvis ikke man har min 20.000 kr at lægge i. Jeg plejer at anbefale at man lægger min 300$ ind på hver bookmaker og så have en 10% reserve på neteller eller moneybookers. Jeg mener minimum man skal have 7 bookmakere, og det er absolut i den lave ende, men kan gå til en start.

Jeg anbafaler også at man ikke hæver sit afkast det første lange lange stykke tid, men lader pengene blive stående på bookmaker kontierne.

Det er en kunst at blive god til at trade, da der er så fantastisk mange faldgruper. Kender man alle faldgruber og retter sig efter dem er det risikofrit, men det er meget svært at sikre sig 100%, bl.a pga mange forskellige regler på de enkelte bookmakere. Bets kan annulleres af den ene bookmakere uden man opdager det og dermed gambler man.

Til Surebetpro findes en ganske omfattende manual der beskriver disse problemstillinger, ligesom du overalt på nettet kan læse alt om hele fænomenet.

 

Mulig indtjening. Den er afhængig af tid, kapital og evner, men der er mange der tjener rigtigt godt på at trade.

Det er ikke unormalt at tradere leverer 5-20% afkast om måneden, og med en mio i spil er det vel ikke helt tosset. Med en tusse lidt mere trist.

 

Du spørger til udbetaling. Ja det er faktisk meget forskellig hvordan det foregår, og jeg har valgt ikke at fokusere på det, men lade pengene stå. Der er mange forskellige regler på de enkelte bookmakere. Fælles er at du kan som regel kan få en bankoverførsel. Mange tilbyder du kan hæve til din neteller eller moneybookers, hvorfra du kan bankoverføre eller knytte hævekort.

De tradere der tjener rigtigt godt er gode til at finde metoder at flytte pengene rundt mellem bookmakerne, men det er et område der kan æde store dele af afkastet fra surebettene.

Hvis man forventer man kan hæve penge fra en bookmaker efter et bet og bruge de samme penge på et nyt bet hos en ny bookmaker, glem det. Det er for dyrt.

 

Jeg vil ikke sige så meget mere nu, andet end opfordre til at man er tålmodig hvis man starter. RFP anbefaler man papirtrader til man har lært faldgruberne at kende og derefter starte med nogle mindre bets.

Held og lykke.

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
1000 TAK Teamworker - det var virkelig pænt af dig - du lever sørme op til dit navn.

Hilsen
Flemming
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin gennemgang af teamworker, som jeg kun kan slutte op om. Arbitrage sportsbetting er ikke helt let, men det kan læres, og der kan tjenes penge på det. Og softwaren i RFP er ganske god.
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 10 ud af 12 (115 indlæg)