Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i analytics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fået en fejl i analytics til min blog www.freeskiing.dk. Jeg er fra den ene dag til den anden gået fra et 3-cifret besøgstal til 0. Besøgstallet har været 0 den efterfølgende uge, hvad kan dette skyldes? Det stemmer ikke overens med WP STATS. 

Det skal lige siges at jeg har været inde og redigere i Robots.txt, kan dette have noget at sige? 

 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Chr.harboe:

Hej aminoer

Jeg har fået en fejl i analytics til min blog www.freeskiing.dk. Jeg er fra den ene dag til den anden gået fra et 3-cifret besøgstal til 0. Besøgstallet har været 0 den efterfølgende uge, hvad kan dette skyldes? Det stemmer ikke overens med WP STATS. 

Det skal lige siges at jeg har været inde og redigere i Robots.txt, kan dette have noget at sige? 

 

Robots.txt har intet med det at gøre, ikke når den er gået til nul.

Det kunne mere ligne at analyicskoden ikke er installeret på hjemmesiden, og dermed kan analytics jo heller ikke måle dine besøg. og ja det bliver jo til 0.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit hurtige svar. 

Det er godt spørgsmål hvad det er sket, eftersom det altid har virket indtil en uge siden.

Sporingsstatus: Modtager data

Det virker bare underligt at siden modtager data, hvis der er en fejl?

 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud er, at du enten er kommet til at slå dit Analytics plugin fra - ellers har du installeret en opdatering af dit theme, hvis Analytics-koden har ligget direkte i themet..

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Chr.harboe:

Hej Kim

Tak for dit hurtige svar. 

Det er godt spørgsmål hvad det er sket, eftersom det altid har virket indtil en uge siden.

Sporingsstatus: Modtager data

Det virker bare underligt at siden modtager data, hvis der er en fejl?

 

Ja, men kigger man i kildekoden, kan jeg ikke finde analytics sporingskoden, så selvom der står modtager data, så kan den ikke modtage data. Prøv at trykke kontroller data.

Men det er i hvert fald mit bud på hvad der er galt. Koden skal være på siden før analytics kan modtage besøgsdata.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene

Jeg må lige prøve at sætte koden ind igen. Meget underligt at det er forsvundet 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har kigget efter om koden kan ses i kildekoden ?

Den burde stå der, ellers er den nok slette.. :-)

 

Håber du finder ud af det

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)