Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Blog Til Linkbuilding!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Joakim Kruse:
Som sagt så har blogigo tjent er formål for mig, men skal ikke bruge den længere, så derfor er den delt.

Jeg kan se, du har fjernet det afsnit fra dit forrige svar - men pyt med det. Jeg fik svar på mit spørgsmål om baggrunden, så nu vil jeg videre med noget andet. Men inden jeg smutter: Gør dig selv en tjeneste og læs Mikkels artikel, som jeg linkede til tidligere. Det vil være godt for både dig, NoZebras kunder og Aminoerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har skam læst artiklen Hr. Rosenstand.

Kan ikke forstå hvorfor det skulle hjælpe mine kunder eller mig? - da det er information jeg allerede var i besiddelse af?

Har du da brugt Blogigo ?


Kan sagtens forstå i er sure, ingen problem der - men vi er ikke i hinandens netværk, så jeg skylder vist ikke noget til nogen så vidt jeg ved?

Og det er ikke for at være respektløs at jeg har postet den, jeg kan jo ikke vide hvem eller hvem ikke der bruger denne.

/ JK

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hr. kruse - jeg er ikke spor sur. Men du er ny her og ny i SEO - og derfor gav jeg dig et hint om, at det måske ikke er dagens mest begavede genistreg at fortælle om et sted som Blogigo på et offentligt forum.

Joakim Kruse:
Kan ikke forstå hvorfor det skulle hjælpe mine kunder eller mig? - da det er information jeg allerede var i besiddelse af?

Hvis du - som du skriver - allerede VED, at det er en umådeligt skidt ide at udstille metoder, steder etc. i fuld offentlighed, og du alligevel gør det, er der jo ikke så meget mere at sige til det. Så tror jeg ikke, jeg kan forklare dig, hvordan det kan skade dig og dem, du arbejder med og for.

Joakim Kruse:
Kan sagtens forstå i er sure, ingen problem der - men vi er ikke i hinandens netværk, så jeg skylder vist ikke noget til nogen så vidt jeg ved?

Jeg tror, du skal gentænke din opfattelse af netværk og karma - igen blot et absolut venligt ment råd.

Jeg tror bestemt ikke, du har ønsket at være respektløs, og det er du da heller ikke i mine øjne ved at poste den. Du har bare været lidt klodset, og det kan ingen vel prale af aldrig at have været? Om du så vil tage feedback til dig på den ene eller den anden måde - det er helt op til dig. Der er et ordsprog, der siger et eller andet om, at man kan trække hesten til vandet, men man kan ikke tvinge den til at drikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Rosenstand

At være ny på Amino er ikke det samme som at være ny på SEO, det burde du vide.

For det andet vil jeg sige at det er 100% ligegyldigt hvor mange år man har på bagen, det handler om hvad kan kan bringe på bordet.

Jeg syntes ikke det er en umådeligt skidt ide - men har da tænkt nogle ville blive lidt små sure, men live with it.

Jeg har gentænk og gentænk min opfattelse af netværk - men nu mente jeg godt nok lige direkte netværk - det er jo ikke fordi vi rådfører hinanden vel? Altså jeg respekterer jo branchen som sådan, men vi er jo konkurrenter når det kommer til stykket :) vi kan jo ikke alle være en del af Amino guderne :), men vi kan prøve at deltage i debatten og tilfører noget af værdi, og her er der jo nogle der mener det var et dejlig indlæg - og andre der mener det var noget crap.

Fik ikke lige svaret på om du brugte blogigo? altså om du kan se objektivt på sagen? som f. eks. Lars viser at han bestemt ikke kan.

Thomas, det er mere respektløst at kalde mig klodset, hvilket jeg bestemt ikke har været. Intet klodset i min post at all. Men ja - vi har vel alle været klodset i tide og utide :) men ikke lige her desværre.

Jeg tager feedback til mig i stor stil, det syntes jeg også ses - at jeg læser hvad du skriver, tænker over det og giver en grundigt svar - så bestemt vil jeg overveje det igen næste gang jeg skal til at poste noget lign. :) 

/ JK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ps. syntes ikke rigtigt du svarede på hvordan det ville hjælpe mig og mine kunder at læse en artikel med information jeg kender alt til? syntes det er lidt tamt at begynde at bringe kunder indover - så vil gerne kende sammenhængen? 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hr. Kruse: Jeg tror ikke, jeg er god nok til at forklare mig, så jeg lader den ligge her. Min alder har lært mig at erkende, hvornår mine evner ikke rækker. Med ønsket om en herlig dag:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt cool :) god solskins dag den anden vej også :) !! 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Hr. Kruse: Jeg tror ikke, jeg er god nok til at forklare mig, så jeg lader den ligge her. Min alder har lært mig at erkende, hvornår mine evner ikke rækker. Med ønsket om en herlig dag:

KONGE!!! Jeg er ordblind i en grad og ikk altid lige smart. Men ironni er jeg voksert op med og jeg elsker den. Barre jeg kune skrivve som dig :-)

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Joakim

har du brugt den side til at linkbuilde for dine kunder, nozebra eller andre sider du har med at gøre? for så er det jo i grunden dem du rammer, når du offentliggøre sådan noget. og så er det pludselig ikke bare, "jeg har ikke brug for den mere" - "Vi er jo konkurrenter" etc.

Jeg er på ingen måde sur over at du har offentliggjort den side, der findes jo et hav af andre sider hvor folk kan linkbuilde hvis de lyster. lidt kreativ søgning på Google gør underværker.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nej, har brugt den til 1 enkelt kunde, men kun som et lille ekstra suplement, så det har kun været mine egne sites - som jeg ikke benytter længere. Derfor skader jeg ikke rigtigt noget for mig selv - håber det er svar?

Præcis, der findes et hav - så at skabe lidt trafik er det værd :) 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)