Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Blog Til Linkbuilding!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger bestemt ikke dumt.

 

Men heldigvis kender jeg løsningen :)


Brug internet explorer, så har det ingen problemer fremover.

 

Ellers kan du jo bare bruge: <a href="linkher">anchorher</a> i hmtl.


Det skulle gerne være fyldestgørende.

 

/ JK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være et godt svar :)

 

Som sagt, interesserer jeg mig ikke rigtigt hvorfor det er sådan, men bare at det er sådan :) da det er det vigtigste.

Men et godt bud! 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

www.jkseo.dk < min blog

 

www.blogigo.com < ikke min på nogen måde :)

 

Tror nu ikke der sker det store ved at hjælpe lidt aminoer på vej med en god blog, der er rigeligt af den slags (selvom den her er specielt god).


Det er vel alligevel et spørgsmål om tid før den bliver ødelagt :)

 

Men ja, hvis det er noget du virkelig vil værne om, så skal du ikke fortælle det til nogen - men de overvejelser var taget :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Joakim du er som hunde i et spil kejler! For det første skrivver du på din blog at du har gjordt et fund men blogigo har værret briugt til seo i 3-4 år minst. For det andet plaprer du op her hvor enhver ved at google læsser med hver dag.

Det er sku flot at du har tagget overvejelsen men hvorfor fanden skal du øderlæge det for alle os ander osse?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hov hov, nu må du lige holde tonen Lars.


Jeg er ked af det på dine vegne hvis du føler et tab, men det bør ikke forhindre mig i at videregive information vedr. en offentlig tilgængelig hjemmeside.


Jeg kan jo ikke vide hvem der sidder og bruger denne eller ikke gør?

 

Det kan da sagtens være et "fund" for rigtigt mange selv om det er et gammelt site.

 

Så vild er den altså heller ikke - der findes vist rigeligt andet. 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og næste gang så er det noget andet du sæter ud i fulde ofentlighed her for det betydder jo ikk så meget. Og hvis er SEO mand og ikke ved at Google læsser med her er der vist megget du skal lærre endnu.

Ja der findes riggeligt andet men din fremgangsmådde kan jo hurtig skærre ned i dte antal!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Haha - hvor du venligsindet at høre på :)


Hvis jeg er SEO mand og ikke ved at Google læser Amino, har jeg sagt jeg ikke ved det? jeg har jo netop sagt at det var velovervejet og havde et narcissistisk formål.

Du er vidst bare lidt sur, hvilket er fint med mig - men derfor kan du jo ikke kontrollerer hvad jeg ligger ud på et offentligt forum.

Som sagt så har blogigo tjent er formål for mig, men skal ikke bruge den længere, så derfor er den delt.

at det så skader andre, er jo træls - men i teorien kommer det jo også til at gavne nogle på kort sigt.

Men fair nok du ikke mener den burde blive lagt ud, det har jeg ingen problemer med Lars.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joakim Kruse:
Som sagt så har blogigo tjent er formål for mig, men skal ikke bruge den længere, så derfor er den delt.

Læser jeg dig rigtigt her? Du har haft glæde af den, fordi den i dine øjne har "kørt under radaren", men nu hvor du ikke skal bruge den længere selv, flasher du den her i offentlighed. Er det korrekt opfattet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og nej.


Ikke fordi den har "kørt under radaren" men ellers ja, jeg har brugt den og været glad for den - så nu vil jeg dele den med dem der kunne have interesse, men som sagt er formålet med at poste den et andet, ikke svært at gennemskue dog.

/ Jk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)