Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt opdaterer Google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

Jeg har lige gennemgået en større omfattende SEO gennemgåning af mit site.
Og har optimeret det ned til sidste detalje, mener jeg selv.

Dertil ville jeg gerne spørge hvor lang tid der går før Google egentlig ser det? Ikke fordi det er livsvigtigt, men god fakta at kunne.

Tak,

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger meget af antal links til dit site og hvorfra disse links kommer. Derudover afhænger det også af, hvor tit du opdatere med nyt indhold på din side :)

Du kan se hvornår Google sidst har været forbi ved at skrive: "cache:www.dinhjemmeside.dk" i google.dk

:)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Det afhænger meget af antal links til dit site og hvorfra disse links kommer. Derudover afhænger det også af, hvor tit du opdatere med nyt indhold på din side :)

Du kan se hvornår Google sidst har været forbi ved at skrive: "cache:www.dinhjemmeside.dk" i google.dk

:)

Rigtig nok kan man se hvornår Google sidst har været forbi via cache. Men her skal man være opmærksom på at selvom det via cache endnu ikke er opdateret, kan det sagtens være opdateret i Googles index. Altså kan det godt være at Google allerede har set ændringerne, men ikke har opdateret deres cache. Det har jeg set rigtig mange gange.

Men ja det handler om rigtig mange ting når vi snakker hurtig crawling og indeksering. og der er det blandt andet links, opdatering af siden, sidens interne linkstruktur etc.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet det emd cache, den synes jeg desværre ikke rigtig virker?

Og jeg har opdateret den hver dag, de sidste  2 uger. Men kun meget få af siderne ser ud til at være opdateret af Google.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kawzood:
Jeg har lige prøvet det emd cache, den synes jeg desværre ikke rigtig virker?
Som jeg skriver, kan det godt ske at man kan blive fundet på de nye ændringer selvom sitet ikke synes at være opdateret i Google cache.

Jeg opdaterede min forside her forleden ret drastisk i forhold til den daværende forside. Jeg kunne allerede efter kort tid finde min forside via søgninger (Søgte på nogle af de nye tekster der var kommet på forsiden), mens Googles cache først opdaterede efter ca 1 uge. Det samme har jeg set for en helt del andre hjemmesider.

Så man kan ikke bruge Google Cache til det at se om Google har været forbi for at crawle. Det skal enten være bygget ind i løsningen, altså løsningen skal registrere at Google har været forbi. Eller du skal gennemse din access log som viser hvilke sider der er kigget på og hvem der har kigget. Det er dog en lidt sværere process og tager tid.

Jeg selv har i min CMS løsning bygget så det registrere når søgemaskiner kommer forbi, hvilket gør at jeg kan se når jeg bliver crawlet, og det er især positivt når nye sider oprettes eller opdateres. da jeg jo så ved om de har været forbi :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg må bare vente og se hvornår det bliver opdateret. Det er tålmodigheden der bare spiller ind så. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

så arbejde med flere links til din super hjemmeside http://www.nordicbeerclub.dk/ videre formidle budskabet med denne super hjemmeside

jeg er godt i gang kan du tro. Jeg synes selv den går den rigtige vej, og det bliver bedre og bedre.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:
Sidst google var forbi var 7. apr 2011 07:09:46 GMT

Kristian: Datoen for sidste cachede version har intet at gøre med, hvornår googlebot var forbi sidst. Du kan sagtens have besøg af googlebot adskillige gange dagligt - og have en cached version der er en uge eller mere gammel. Cachen opdateres af Google i forhold til en lang række faktorer - men den viser altså ikke seneste crawl.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)