Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skader det at have Title tag 2 steder?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved nu godt, hvad caching er :o)

Men måske kan du forklare mig, hvad "content-meta data" er? Det er ikke en betegnelse, jeg har hørt om før - det var den jeg omtalte som noget "Joomla-halløj".

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det må du da have set eller hørt på et tidspunkt. Jeg ved ikke hvor mange år du har været i branchen, men du må have stødt på det før.

<meta  name="Title" content="titlen står her" />

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg vil da mene, at jeg har set et meta-element en gang eller to før Big Smile

Spøg til side... jeg tænkte, at der var tale om en særlig CMS-specifik meta-opsætning, da jeg ikke har hørt den betegnelse før.

Jeg havde slet ikke tænkt på meta-titel elementet - og troede faktisk, at det var både dødt og begravet sammen med DublinCore meta-elementerne.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
Jeg havde slet ikke tænkt på meta-titel elementet - og troede faktisk, at det var både dødt og begravet sammen med DublinCore meta-elementerne.
Ja en gang eller to har du nok set det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svarene.

Jeg vil prøve at fjerne dobbel titlen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)