Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering af: bonushjulet.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Den er jeg med på, jeg skal ud på en masse fora osv. Dog vil jeg også gerne have det tekniske på siden i orden så det hele kommer til at spille.

mvh.

Raadmand

 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ludvigsen,

"Linkbuilding er vigtigt. Der er gode muligheder for at oprette en signatur på Amino med et beskrivende link til sitet.

Stort set alt tekst på sitet er lavet kursivt, understreget og gjort fed. De understregede troede jeg var links - men nej. Det gør det, i mine øjne, ulæseligt - og så Googler jeg med det samme videre, så en førsteplads ville være ligegyldig.

Når man Googler site:eneret.dk er næsten alt med CAPS LOCK og dermed heller ikke læsevenligt.

http://www.google.dk/#sclient=psy&hl=da&q=site%3Aeneret.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=1568d2f6719d739f&pf=p&pdl=300

Kigger man i koden er det også mere blot lister af keywords i stedet for letlæselige sætninger, der indeholder keywords. 

<title>**** PATENT RÅDGIVNING BESKYT APPS IDE OPFINDELSE PATENTERING rådgivning patentansøgning patent bureau rådgiver ansøgning opfindelser patent overvågning østerbro København by billig patent innovation - ***** Patent - beskyt opfindelse med patent - rådgivning af opfindere, iværksættere, hjælp, bistand patent rådgivning</title> 
<meta name="description" content="***** PATENT * RÅDGIVNING * KØBENHAVN ØSTERBRO * LUDVIGSEN PATENT RÅDGIVER OPFINDERE om OPFINDELSER, ideer med henblik på at få patent via patentering. Vi er et ERFARENT PATENT BUREAU i mekaniske, elektroniske, elektriske og SW, software opfindelser.">

 

I teksterne skal der bruges beskrivende links. 

Læs om patenter i patentordbogen: http://www.eneret.dk/patent-ord.html

Laves eksempelvis om til Læs om patenter i patentordbogen


Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Raadmand:
Alt sammen god feedback.
Dog er dette desværre ikke noget jeg selv kan lave, så er der nogen der kan anbefale nogen der kan klare ovenstående opgaver?
mvh.
Raadmand

 

Hej Raadmand

Oppe i øverste menulinie er der noget der hedder freelancer - der kan du indtaste den/de opgave du gerne vil have løst og få et uforpligtende tilbud. Nemmere kan vel ikke være.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, du har en uofficiel dansk rekord i længste sidetitel :-)

**** PATENT RÅDGIVNING BESKYT APPS IDE OPFINDELSE PATENTERING rådgivning patentansøgning patent bureau rådgiver ansøgning opfindelser patent overvågning østerbro København by billig patent innovation - ***** Patent - beskyt opfindelse med patent - rådgivning af opfindere, iværksættere, hjælp, bistand patent rådgivning

Og den genbruger du så i din sidebeskrivelse. Du skal bruge lidt tid på at få det basale på plads.

Hent den gratis udgave af min bog SEO-LEX her: http://www.seo-lex.dk/download-light.html - og når du så har ærgret dig over det, der ikke er med et par gange, køber du bare den fulde version ;-)

Men du kommer langt med den gratis udgave, og den har du altså brug for. God fornøjelse!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jeg tror, du har en uofficiel dansk rekord i længste sidetitel :-)

Den titel har jeg haft tidligere, da hele min blogs indhold ved en fejl var omkrandset af <title></title> :P

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg faktisk godt lide designet. Dog er der et par ting som jeg ville påpege i forbindelse med SEO delen.

For det første vil det nok være en fordel at have lidt flere undersider. Jeg har selv studeret i affiliate i pokerverden som kan drage paralleller til det her. Nemlig at der er nogle ord som folk søger på, for at finde frem til bonusser, rabatkoder mv. Om det er "Bet365 bonus code" kan du bruge forskellige søgeordsværktøjer til at finde frem til, og så kan du tilrettelægge din søgemaskineoptimering efter dette. 

Jeg kan ikke finde ud af om du vil skifte koden ud til tider, men min erfaring siger mig at når folk søger efter "Bonus code XXX spilsite" så går de ret ofte slet ikke ind på siden, faktisk så kigger de bare efter bonuskoden i enten title-tag eller meta-description. Selve konceptet du bygger det på er meget fint, men jeg tror jeg ville lave en underside til hvert site, således at det er muligt at få siderne op og ranke på de forskellige spiludbydere. Det er selvfølgelig at bryde konceptet lidt, men ja - det handler vel i bund og grund om at tiltrække trafik, og lur mig om du ikke selv har dette for øje.

Nu har du også lidt flash på siden, hvilket gør at der skal være tekst til at supplere dette da Google ikke kan læse flash på samme måde som ren tekst. 

Ellers må du igang med linkbuilding-delen, som du kan snuse til i SEO-LEX Light som Rosenstand har påpeget, ellers kan du læse mere her http://www.demib.dk/linkbuilding-guide-513.html , selvom indlægget af deMib er af ældre dato, kan det stadig give dig et billede af hvad linkbuilding omhandler i dag, ellers er Google jo en dejlig størrelse til at finde endnu mere information. 

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)