Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af værdien af domæne

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Allesammen..

 

Jeg er igang med at købe et domæne (berthelsen.dk)inde på sedo.com, go sælger vil gerne have 850€ for det, og jeg syntes det er meget i overkanten, derfor har jeg budt 80€, sælger siger så at der er ca. 1000 unikke hits om året på det.

Jeg vil derfor høre om hvad i syntes det skal koste da jeg ikke syntes det ikke er et specielt og derfor vil jeg ikke give så mange penge for det.

Håber der er nogle som kan skrive hvad de syntes det er værd, eller måske give et tip til hvordan jeg kan vurdere det.

 

MVH Allan

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

1000 unikke hits er ikke maget!

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget ville i vurdere det til når det ikke har andet en de 1000 hits

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

850 euro er i hvert fald al, al for meget, nå det ikke kan præstere andet end 1000 hits om året. Vil rangere det til Mid - High XX$

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært. men 1000 hits om året er jo under 100 om måneden, det kan de i hvert fald ikke kræve 850 euro for i mine øjne. Og navnet har jo kun værdi for folk som har en forbindelse til det. Det havde været noget andet hvis det var: elcykler.dk, brødrister.nu eller noget andet sigende for hvad man sælger.

Jeg ville nok smide op til 200 euro efter domænet hvis du virkelig vil have det, men derefter ville jeg stå af. Andre ville smide de 850 euro uden at blinke, da det er et lille tal i forhold til hvad de ellers bruger penge på.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om de hits. Dem kan du jo ikke bruge til noget. De er næppe relevante for din branche. 

Så du må vurdere ud fra hvilken værdi domænet har for dig. Har du brug for domænet så er 850 euro jo ikke alverden. Men du skal da klart forsøge at få det til en lavere pris.
Men at byde 80 euro er jo at gøre grin med sælger ;-)

Jeg vil mene at 400 euro er fair, men det vil altid være et rent skøn.

Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du eller dit firma har nogen relationer til navnet berthelsen, ville jeg gøre krav på det igennem DKhostmaster. 

Ud af til er det domain ikke "aktivt". Dog er det oprettet 10. marts 2011 så det kan godt blive svært. På den anden side er det tydeligt at registranten ikke ønsker sit domain, men kun ønsker at tjene penge på det !

En hurtig søgning på Ann Smith 1 Maple Road lugter også lidt af en domain haj.

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.. Det vil jeg prøve, og da jeg syntes at jeg har mere relation til domænet,da det er mit efternavn, end en eller anden dame i england..

Så håber de kan gøre noget ved det..

Ellers Tak for hjælpen :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan.

Jeg ville gøre det samme som NicolajL foreslår. Hvis de kan se med en ekelt søgning at hun bare sidder i england og nupper domæner og hun så ikke bruger dem til noget, eller i hcertfald ikke dit så burde du have en god sag.

Ikke hæng mig op på det her men det koster vidst 500 kr at oprettw en sag ved dk-hostmasters klagenævn men du får så vidst også pengene tilbage hvis du vinder sagen.

Og til sidst altså hvis der ikke er puttet indhold på domænet og ikke er gjort noget ved det så kan de 1000 hits jo næsten kun være tilfældige bare fordi domænet er oprettet men det er bare et gæt :-)

Held og lykke med det i hvertfald!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskylder lige for stavefejl!

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)