Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god markedsføringsmetode for en små bogholderi og regnskabsfirma?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har lige startet med en lille bogholderi firma, hvor jeg vil løse opgaverne inden for bogføring, regnskab og momsangivelse hos de små virksomheder, ligesom pizzeria, restauranter, kiosker osv. i nordjylland.

Vil I komme med en god ide om, hvor og hvordan kan jeg markedsføre mig bedst?

Tak på forhånd

Farid Zahidi Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se nogle hjemmeside i profilen én simpel wordpress side der enkle forklare dit produkt er nok letteste markedsføring måde du kan sætte url på visit kort , sætte den i fodnoten i debatter du er i på fórummer mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahidi15dk:

Hej Aminoer!

Jeg har lige startet med en lille bogholderi firma, hvor jeg vil løse opgaverne inden for bogføring, regnskab og momsangivelse hos de små virksomheder, ligesom pizzeria, restauranter, kiosker osv. i nordjylland.

Vil I komme med en god ide om, hvor og hvordan kan jeg markedsføre mig bedst?

Tak på forhånd

Farid Zahidi Yes

Hej du kan jo skaffe dem billige pizzabakker, så får du nok deres opmrksomhedk, jeg kan godt skaffe dig bakkerne.

Preben

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prebe. Tak for beskeden, men jeg tror ikke, at der kan være forbindelse mellem de to produkter. Må jeg spørge om, hvad koster pizzabakker hos dig lige nu?

MVH.

Farid

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo Mikael. Det har du nok ret i. Men det er bar et lille firma, der tager opgaver inden for bogholderi og regnskab for de små virksomheder i Aalborg og omegne. Tror du betaler en hjemmesid sig i denne sammenhæng?

MVH

Farid

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan som tommelfinger regel altid betale sig at have en hjemmeside. Den vil få din virksomhed til at fremstå mere professionel, i så fald den ikke er direkte grim og så kan folk jo også finde din virksomhed på google hvis de lige står og mangler en bogholder i Aalborg eller omegn ;)

Mvh.

Mick 

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bedste du kan gøre, er at komme ud og møde andre selvstændige i forskellige sammenhænge - ellers er der også mulighed for at lave telemarketing - simpelthen at ringe potentielle kunder op som du mener kan have brug for det du tilbyder. De kunder du så får ind skal du bare behandle rigtig godt og så kender de sikkert nogle andre selvstændige / virksomheder med behov for en bogholder.

Held og lykke

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo Mick, det skal jeg nok komme i gang med.

Men tak for god råd.

MVH

Farid

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil. Jeg synes også, at den bedste markedsføringsmetode for denne branche er telemarketing, men jeg kan desværre ikke forstille mig om, hvordan og hvem skal jeg henvende mig til.

Har du måske en bud på?Smile

MVH

Farid

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo eksempelvis få et abonnement hos købmandstanden, her kan du så søge på virksomheder med en bestemt størrelse. Her kan også se hvem der står for økonomien i virksomheden - Hvis der så er en virksomhed som har en rimelig størrelse, men der ikke er nogen person angivet som ansvarlig for økonomien kan det jo betyde de allerede bruger en freelance bogholder eller måske gør deres revisor det for dem. Undersøgelser viser at ca. 15% er utilfredse med deres leverandører (generelt, ikke branchespecifikt), det betyder jo at hvis du ringer 7 op som anvender en freeelance bogholder eller revisor, så er der én der ikke føler de får en god service eller betaler for meget.

Det er ikke altid sjovt, men det er en billig måde og hvis du har tiden og disciplinen så kan du kontakte rigtig mange på kort tid. Bare sørg for at være ærlig og tilgængelig, der er ikke noget værre end telefonsælgere som er påtrægende og som tænker mere på deres egen tegnebog end at hjælpe en.

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)