Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemside - Hvad ville det koste?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! 

Efter at have hørt at cashback er gået død, måtte jeg jo finde på noget andet. Her kom jeg så på en medlemside. Hvad ville sådan en koste? Det skal indeholde følgende:

Bruger oprettelse og login - Der skal betales for at oprette en.

Andre skal kunne lægge noget ind, lidt ligesom DBA, hvor private personer indtrykker noget de sælger.

Tak på forhånd for alle svar :-)!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max.

For at svare lidt flabet, så koster det dét, du er villig til at betale. Du kan sagtens få lavet en billig løsning, men så bliver udformningen også mange gange derefter.

Så mit råd må være, at du sætter dig ned og laver en mere detaljeret beskrivelse af dine krav til konceptet og gør dit hjemmearbejde bedre. Lige nu tyder det på, at du ikke helt har styr på, hvad du vil lave konkret udover et online annoncemarked med brugte ting.

Du er simpelthen nødt til at lave en koncept, der skiller sig ud fra de eksisterende, med mindre du har en stor pose penge, du kan smide i projektet.

Derefter kan du kontakte en række forskellige webdesignere og sende dem din liste med koncept-beskrivelse. Derved får du en masse forskellige tilbud, og så kan du se, om et eller flere af dem matcher dit budget.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Tusind tak for dit svar, for det første. Jeg havde faktisk ikke tænkt mig at lave et brugt marked, men det var for at give et eksempel på hvad kravene var.

Jeg tror faktisk det jeg har i tankerne er rimelig unikt - er ihvertfald ikke selv stødt på en side med netop det koncept. Jeg vil langtfra sige jeg har en stor pose penge, så hvis jeg ender med at få betalt en til at lave det, bliver det nok ikke med det største budget. 

Det med at kontakte webdesignere, kunne jeg måske gøre. Men spurgte bare herinde, for at få en fornemmelse på hvad det muligvis ville koste. Men jeg er kun 13 år, og har jo derfor ikke ligefrem det vilde at lægge på disken. 

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Ville man kunne få en side for 10.000, hvor den ihvertfald skal indholde følgende:

  • Oprettelse af bruger, hvor man skal indtaste kreditkortinformationer og adresse.
  • En Webbutik skal kunne oprette sig, ligesom hos et affiliate netværk
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max

Hvis du sender en beskrivelse af hvad webbutikker skal kunne gøre når de er logget ind, og hvordan det hører sammen med at brugere kan købe noget på siden (altså en lidt mere detaljeret beskrivelse), så kan jeg godt give dig et tilbud :-)

Mvh

Lars

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max,

Du er meget velkommen til, at sende en nærmere beskrivelse. Så sender jeg gerne et GODT tilbud til dig.

DBH

Morten Dal

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)