Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En idé om pris af E-shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ikke helt inde i internet verdenen endnu. Så derfor har jeg ikke en idé om hvad de forskellige størrelse af E-shops koster.

Jeg skal have lagt et budget til at få skudt en E-shop i luften men det kræver lidt at jeg ved nogle ca. priser. dvs. bøde grafik, SEO osv. osv. ikke produkter og inventar, kun selve siden.

Håber jeg har formuleret mig korrekt! 

Daniel.

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan du måske sige hvad du vil sælge i din webshop osv?. 

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

web956:

Hej,

Kan du måske sige hvad du vil sælge i din webshop osv?. 

Hår produkter. Jeg kan sælge for billige priser og min fars kone er selvstændig frisør så har allerede forbindelserne til sælgere osv. så det er det rigtige område for mig at starte på :-)

Men hår produkter skal jeg sælge. 

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvordan skal din webshop være. For du kan få webshop for ca 2.000kr og op til 200.000kr måske mere?.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

web956:

Hej,

Hvordan skal din webshop være. For du kan få webshop for ca 2.000kr og op til 200.000kr måske mere?.

Jeg ønsker at starte på et rimeligt plan, hvor jeg kan følge med. Men jeg vil gerne ende op og blive en lidt mere kendt og stor E-shop. Ønsker virkelig kvalitet, jeg ved ikke noget så kedeligt som at sidde og kigge på en hjemme side der er rodet og man kan se der er blevet sparet på alt. Så jeg vil gå efter et godt design og god kvalitet, forholdsvis hurtigt og så selvfølgelig på side et på google. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)