Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rengøring til 110kr/timen +m

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
CMS:
Claus von Arenstorff:
Jeg får selv 130,- i timen, jeg er studerende, og jeg får stillet både firma bil, materialer osv. til rådighed af min chef, og jeg skal ikke selv finde kunderne.. Men min chef er også en ualmindelig god person :D
Det var da også en meget pæn løn og goder som studerende du får der.
Eller er det bare gået inflation i lortet siden jeg selv studerede? :P
Nej altså, der var en vejleder ude og vejlede os i fritidsjobs på min uddannelses institution, hvor han fortalte noget med, at jeg havde krav på 115,- kroner (eller sådan noget, kan ikke lige huske det). Men det at jeg bliver betalt endnu mere, det er jo bare super for mig.
Ved ikke om det er sådan alle steder, men nu har jeg arbejdet hos hende her i 2 år imens jeg har studeret, og der har aldrig manglet noget. Jeg får stillet firma bil til rådighed, jeg får 130,- i timen, hun tager højde for min uddannelse, sørger for vi får mad under arbejde osv. Hun tager alle forbehold hun kan, for at have glade ansatte - noget mine tidligere arbejdsgivere kan lære lidt af.
Men jeg tror tilgengæld også det giver bonus for hende. Har i 2 år ikke oplevet én eneste der har sagt op hos hende, og man er ikke sky for at tage en ekstra vagt, knokle ekstra hårdt eller arbejde lidt over, når man får sådan en behandling af arbejdsgiveren.. :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

super !

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :