Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rengøring til 110kr/timen +m

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
CMS:
Claus von Arenstorff:
Jeg får selv 130,- i timen, jeg er studerende, og jeg får stillet både firma bil, materialer osv. til rådighed af min chef, og jeg skal ikke selv finde kunderne.. Men min chef er også en ualmindelig god person :D
Det var da også en meget pæn løn og goder som studerende du får der.
Eller er det bare gået inflation i lortet siden jeg selv studerede? :P
Nej altså, der var en vejleder ude og vejlede os i fritidsjobs på min uddannelses institution, hvor han fortalte noget med, at jeg havde krav på 115,- kroner (eller sådan noget, kan ikke lige huske det). Men det at jeg bliver betalt endnu mere, det er jo bare super for mig.
Ved ikke om det er sådan alle steder, men nu har jeg arbejdet hos hende her i 2 år imens jeg har studeret, og der har aldrig manglet noget. Jeg får stillet firma bil til rådighed, jeg får 130,- i timen, hun tager højde for min uddannelse, sørger for vi får mad under arbejde osv. Hun tager alle forbehold hun kan, for at have glade ansatte - noget mine tidligere arbejdsgivere kan lære lidt af.
Men jeg tror tilgengæld også det giver bonus for hende. Har i 2 år ikke oplevet én eneste der har sagt op hos hende, og man er ikke sky for at tage en ekstra vagt, knokle ekstra hårdt eller arbejde lidt over, når man får sådan en behandling af arbejdsgiveren.. :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

super !

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kaffe & Co:

Hej Linda/Weddingdeluxe/LokalDistributionen

Har du overvejet om du griber det lidt forkert an?

Jeg syntes efterhånden jeg har læst en del tråde af dit ophav, nogenlunde som den her - som ender i en masse beskydlninger, en tråd om manglende betaling og så lige en tråd med en klage over den advokat/jurist der skal indrive betalingen for den billige arbejdskraft.

Måske og kun måske, for hvad ved jeg om det, kunne du gribe tingende an på en anden måde - bare her på Amino?

Bare en tanke...

/Søren

Det er lige min tanke. Det er som om der altid skal ligge en provokation bag dine (mange) tilbud Lina. 

Jeg tror det er ganske forkert at slå på en timepris, uanset om det handler om rengöring eller håndvärkshjälp.

Gang på gang ender trådene i diskussioner om det ene eller andet forhold som ikke har noget med tilbuddene at göre, og det er der naturligvis en årsag til.

Jeg forstår ikke at du ikke selv körer trät med alle de negative reaktioner du får.

Måske er det en skjult dagsorden? - og er der tale om en sådan er Amino et helt forkert sted at henvende sig på den måde, efter min bedste overbevisning.

Jeg synes det er SÅ trättende og du gentager ganske rigtigt dig selv den ene gang efter den anden i nye tråde om samme sag.

Jeg forstår dig ikke, og det er åbenbart ikke bare undertegnede!

mvh Sören (navnesammenfald er tilfäldigt)Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Søren har du igen en dårlig dag, har konen ikke været god nok mod dig? Så find en ny kone og vær glad!

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

weddingdeluxe:
Hej Søren har du igen en dårlig dag, har konen ikke været god nok mod dig? Så find en ny kone og vær glad!

Jeg har bestemt ikke nogen dårlig dag, tværtimod, og min kone skal bestemt ikke udskiftes, så her går du glip af en kundeBig Smile

hilsen Sören

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ved godt det er en super gammel debat, men bliver bare harm over at du skriver som du gør..hvis du ikke syntes der er noget galt i at du skal betale 110 i timen for rengøring. en assistent på præsentationsløn ligger på tæt de 130 kr i tmen,og så kommer forsikringer, bil, arbejdstøj, pension osv osv oven i, så en medarbejder koster 160-165 kr i timen at have ansat... hvem har lyst til at give 50-55 kr i timen for at have en ansat mon???..med mindre vi snakker om total sort arbejde osv osv. Syntes det er en underlig indstilling at have.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anonymous:

Hej Søren har du igen en dårlig dag, har konen ikke været god nok mod dig? Så find en ny kone og vær glad!

Det virker da dybt underligt, at netop DU skriver sådan noget. Jeg troede det var dig som var parterapeut, som ikke accepterede skilsmisser?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)