Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rengøring til 110kr/timen +m

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

jeg kan da ikke se at det er noget galt at man betaler for rengøring 110 kr/timen+ moms.

JAnnie det er noget galt med systemet når man betaler og har gjort gennem mange år til en rengøringsdame den samme som til en sygeplejerske!

Hvis du betaler til din rengøringsdame mere end 90 kr timen + ferie penge så er den gal med jer. Der er noget der hedder uddanelse. en sygeplejerske elelr en skolelærer læser fra 3.5 år og har den samme start løn som en rengøringsdame???

Det er præcis derfor at vores priser er tilpasset markedet og ja det er 110 kr+moms!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mads

 

vi dækker det meste af dk.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er så ivrig efter at sælge forstår jeg ikke hvorfor du ikke skyndte dig at sende en op til mig igår da jeg bad om det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe yes hvad er adressen sender rengøring efter dig med den samme, var det dippen der skulle tørres af  eller ???;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes godt nok 110 er lige lidt for en times rengøring. Jeg får selv 130,- i timen, jeg er studerende, og jeg får stillet både firma bil, materialer osv. til rådighed af min chef, og jeg skal ikke selv finde kunderne.. Men min chef er også en ualmindelig god person :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

her få du også det hele bare send os en ansøgning:)

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

weddingdeluxe:

hej

 

jeg kan da ikke se at det er noget galt at man betaler for rengøring 110 kr/timen+ moms.

JAnnie det er noget galt med systemet når man betaler og har gjort gennem mange år til en rengøringsdame den samme som til en sygeplejerske!

Hvis du betaler til din rengøringsdame mere end 90 kr timen + ferie penge så er den gal med jer. Der er noget der hedder uddanelse. en sygeplejerske elelr en skolelærer læser fra 3.5 år og har den samme start løn som en rengøringsdame???

Det er præcis derfor at vores priser er tilpasset markedet og ja det er 110 kr+moms!

 

 

Tja en liter mælk koster det samme lige meget om tjener 90 kr/timen eller om man tjener feks 130 kr

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem dækker så skaden hvis en medarbejder vælter en værdi genstand til 100.000 ?

der kan da ikke være mange penge til forsikring for de 110 kr i timen

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus von Arenstorff:
Jeg får selv 130,- i timen, jeg er studerende, og jeg får stillet både firma bil, materialer osv. til rådighed af min chef, og jeg skal ikke selv finde kunderne.. Men min chef er også en ualmindelig god person :D

Det var da også en meget pæn løn og goder som studerende du får der.

Eller er det bare gået inflation i lortet siden jeg selv studerede? :P

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :
CMS:
Eller er det bare gået inflation i lortet siden jeg selv studerede? :P


Det tror jeg.

På det seneste har vi fået en del henvendelser fra studerende, der gerne vil arbejde hos os. Og gennem samtaler med disse har vi konstateret, at de fleste tjener lidt over 120 kr. I timen.

Fatter slet ikke hvad vi skal med SU i dag :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)