Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en WordPress ekspert.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg har arbejdet lidt med WordPress, men har desværre ikke den fornødne tid, til at sætte mig ind i div. funktioner og skal også kun bruge nogle enkelte og forindstillet funktioner.

Så jeg søger en person, der har STOR erfaring, til at hjælpe mig med at sætte en WordPress installation op, som jeg selv efterfølgende kan arbejde i. Ydermere skal jeg have et grundliggende indblik i hvordan det virker.

Jeg havde tænkt mig noget privat undervisning, i en 5-10 timer. (Skal forgå i aftentimerne)

Som kom gerne med nogle tilbud heromkring. Og husk nu!! Det er finanskrise for os alle Wink

Mvh. Henrik

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive til mig på andreas@linde-media.dk - Jeg vil gerne høre mere om hvad dine hjemmeside skal indeholde, så kan jeg komme med et bud, og forbedrede noget undervisning til dig :=). Du kan læse mere om vores ydelser her.

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også klar ... 

 

I Pumacode har jeg arbejdet med Wordpress i 3 år, vi har lavet alt fra sider der ikke har besøg til sider som har 30.000besøg/måned - Vi har også kodet sider med over 2000 brugere (med automatiske undersider).

 

Du må meget gerne skrive 1. Hvad du har problemer med, 2. Hvilken side du har? 3. Hvad dine fremtidsplaner er? 

 

Mange tak! 

 

-Anders@pumacode.dk

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se jeg ikke helt har forklaret mig ordenligt. Jeg sælger i forvejen andre online løsninger til en række kunder og vil gerne kunne tilbyde kampagnesites. Derfor skal det være et setup, hvor jeg kan benytte de samme plugin, men med nye themes og domæner.

Simple websites, med maks. en eller to undersider og en kontaktformular. (Måske lidt flash)

 

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan godt hjælpe dig med Wordpress. Jeg har arbejde med Wordpress i mange år. Du kan sende en PM eller ring til mig.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det har jeg været med til at lave før - vil du have integreret kreditkort til kampagnen? I så fald kan jeg hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)