Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et webbasseret program til online fakturering?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket webbaseret faktureringsprogram kan anbefales til:

-Enkeltmandsvirksomhed sportsmassage

-Få varegrupper

-Mulighed for valg af kontantbetaling eller kort, så man har min. 2 konti der kan konteres på ved fakturering.

-Gerne kompatibel med iPad/iPhone

-Gerne gratis

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.start-base.dk

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SS Powertrade...

e-conomic kan opfylde dine behov - udover at du må punge ud med ca. 152,- kr. pr. måned... Så har du din iphone app også med i prisen.... Jeg tror faktisk ikke der findes andre endnu på markedet som har iphone app.

Der skal nok ikke sælges mange sportmassager før du har tjent hjem til et overskueligt økonomisystem hvor din revisor kan få direkte adgang :)

 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at e-conomic ikke er gratis, men koster 152kr./måned. Det kan dog det du ønsker, og skulle du have lyst til at kigge nærmere på det skal du være velkommen til at hente en demo og prøve et online kursus - begge tilbud er selvfølgelig gratis.

Jeg kunne ikke ladevære med at kommentere nedenstående, da vi netop har lavet noget nyt.

Smith:
Så har du din iphone app også med i prisen.... Jeg tror faktisk ikke der findes andre endnu på markedet som har iphone app.

Faktisk så har vi netop lanceret en Android App  så det er ikke det der skal skille os ad, hvis man nu ikke skulle have en Iphone.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)