Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg se at google har crawlet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor kan jeg se at Google har crawlet min side ?


Vh jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du se i Google webmaster tool. Tryk på ''diagnosticering'' og derefter ''Statistik for gennemgang''. Så kan du se hvornår og hvor meget Google har crawlet din side. Derudover kan den fortælle hvor lang tid det tog for den at downloade en side dvs. hvor hurtig din hjemmeside er :=)!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Det kan du se i Google webmaster tool. Tryk på ''diagnosticering'' og derefter ''Statistik for gennemgang''. Så kan du se hvornår og hvor meget Google har crawlet din side. Derudover kan den fortælle hvor lang tid det tog for den at downloade en side dvs. hvor hurtig din hjemmeside er :=)!

1. Den er ikke helt up to date.

2. Den viser ikke hvor hurtig ens hjemmeside er, den viser hvor hurtigt Google hentede det. Det er 2 forskellige ting. Det er langt fra det samme som hvis du og jeg går ind på hjemmesiden, for de bruger jo ikke ligefrem IE, Crome, Firefox eller en anden af den type browser ;)

Til trådstarter, Du kan reelt kun se det i dine access logs hvis du har adgang til det, eller hvis det system du køre hjemmesiden på logger Googles besøg.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ@ Nej, mht. hastighed kan han danne sig et billede af det ved at se under ''webstedseffektivitet''. Der kan han se hvor lang tid det tager at indlæse hans sider. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

KTJ@ Nej, mht. hastighed kan han danne sig et billede af det ved at se under ''webstedseffektivitet''. Der kan han se hvor lang tid det tager at indlæse hans sider. 

Jep det er korrekt. Men jeg må sige at den er en smule galt på den også :)

Problemet med den er at det jo måles forskellige steder, primært via Google Toolbar. Problematikken i det er at ja den måler hjemmesidens hastighed, men den måler også administrationens hastighed, hastigheden på sider som reelt set intet har med brugerne/den besøgende at gøre etc. Dette resulterer så i forkerte tal på bundlinjen.

Bare man er opmærksom på det, da det jo stadig måles uanset hvor på domænet man er og er en del af deres rangering af siden.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skriver site:dinside.dk (exp. site:http://www.amino.dk), så vil du kunne se alle de sider der er indekserede :-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se nogle af de knapper du henviser til ?

vh Jan

 

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

Hvis du skriver site:dinside.dk (exp. site:http://www.amino.dk), så vil du kunne se alle de sider der er indekserede :-)

Mvh.

Frederik Storm

Jan christiansen:
 

Jeg kan ikke se nogle af de knapper du henviser til ?


vh Jan

Frederik henviser til en google-søgning: Skriv "site:sidensnavn.dk" i søgefeltet i google (og søg!) og du finder de sider google har indexeret.

/JG

 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan skrive din hjemmeside url enten her eller i en PB til mig, så skal jeg nok skrive linket til dig ;-)

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:

Hvis du kan skrive din hjemmeside url enten her eller i en PB til mig, så skal jeg nok skrive linket til dig ;-)

Mvh.

Frederik Storm

Ja eller...

/JG

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)