Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link fra passiv hjemmeside til aktiv hjemmeside

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

InvesteringsAgenten.dk:

oki, men det er så det kim siger ikke kan svare sig ikke?

jeg tror jeg laver hjemmesiderne med lidt forklarende tekst, lidt metadescr, og metatitle og så laver jeg links siderne imellem

Alle sider vil så linke til hinanden og til min hovedside

Nej du skal ikke lade siderne linke til hinanden på den måde.

Det du skal gøre er at lade siderne være selvstændige hjemmesider, ikke en del af et netværk af hjemmesider. Vil du gerne linke over til nogen af de andre sider, så gør det i teksten, og kun meget lidt.

Jeg vil foreslå dig at du opretter mere end en enkelt side på hvert domæne. Kør hjemmesiderne som om de er reelle hjemmesider, ja det kræver arbejde, men betaler sig i sidste ende. Det kan evt være blogs hvor du skriver om alt muligt, men primært har med dit emne at gøre. I nogen indlæg linker du til din hovedside andre indlæg gør du ikke. og andre gange linker du til nogle af dine andre hjemmesider. og måske nogle helt andre hjemmesider også.

Jeg vil ikke sige så meget mere, for man skal helst ikke sige for meget i offentligheden :) jeg har allerede sagt mere end rigeligt.

Vil du gerne have professionel SEO rådgivning, så kan du jo kontakte mig ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)