Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til spørgeundersøgelse omhandlende mødeaktivitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at have lagt indlægget i en forkert tråd, poster jeg hér.

I forbindelse med min uddannelse til markedsføringsøkonom, er jeg ved at skrive min afsluttende hovedopgave. Min opgave omhandler tendensen indenfor mødeaktiviteter blandt travle erhvervsfolk, og den skal forsøge at klargøre, hvilke krav og forventninger der er til det "gode møde". 

Jeg håber, I vil hjælpe mig ved at deltage i undersøgelsen. Hvis der er nogle af jer, der har lyst til at sende linket videre til nogen i jeres netværk, er I meget velkomne. Smile

Spørgeundersøgelsen er 100 % anonym, og tager ca. 2 -3 minutter at besvare.

Klik på nedenstående link, for at deltage i undersøgelsen.

 http://www.kwiksurveys.com?s=ILNDIN_b811dd86

 Tak for jeres hjælp.

Med venlig hilsen
Tenna Holm, studerende ved IBA

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du vil offentliggøre resultatet. Det ser spændende ud. Savnede lidt nogle måske muligheder i enkelte af spørgsmålene.

mvh
Michael

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Smile

Må jeg spørge, hvilke spørgsmål du synes manglede svarmuligheder? Det er jo altid rart med respons.  

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

F.eks. om man forventer at besøge Restaurant Tree Top sammen med en kunde. Det kan da godt være, hvis der kommer en lejlighed. Men som jeg læser det, vil et ja være det samme som at man vil arbejde på at lægge et besøg der, og et nej at man i hvert fald ikke vil komme der.

I øvrigt synes jeg, der mangler et felt under hvad man laver: "Selvstændig erhvervsdrivende". Afkrydsningsmuligheder er, som jeg læser det, lagt an på at man er ansat.

mvh
Michael

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit udførlige svar. Det er taget til efterretning. YesSmile 

 

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savnede muligheden for at afkrydse flere svar på samme spørgsmål - f.eks. hvilke kriterier, man lægger til grund for valg af restaurant. Det er jo sjældent kun én ting, der afgør det - men både menukortet, beliggenheden, indretningen osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)