Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk internetbutik - Dansk indløsningsaftale mm?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står foran at skulle åbne en internetbutik i Dubai. Min første internetbutik, så jeg er lidt blank på betalingsmuligheder. Een ting er jeg dog sikker på og det er at Kreditkorttransaktioner + indløsningsaftale + de årlige gebyrer er dobbelt så store hernede som de er i DK.

Betalingsgateway er også en lille smule billigere i DK.

Hjemmesiden er hosted hos Dandomain og jeg har et dansk Holdingselskab – Kan I se nogle problemer/ulemper/begrænsninger ved at benytte PBS/DIBS?

Mvh Anders

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Jørgensen:
Jeg står foran at skulle åbne en internetbutik i Dubai. Min første internetbutik, så jeg er lidt blank på betalingsmuligheder. Een ting er jeg dog sikker på og det er at Kreditkorttransaktioner + indløsningsaftale + de årlige gebyrer er dobbelt så store hernede som de er i DK.

Betalingsgateway er også en lille smule billigere i DK.

Hjemmesiden er hosted hos Dandomain og jeg har et dansk Holdingselskab – Kan I se nogle problemer/ulemper/begrænsninger ved at benytte PBS/DIBS?



Brug dog "12" minutter på at ringe til dem - så får du det mest kvalificerede svar - eller .. hvis du ikke kan lide at ringe .. - så skriv en mail til dem.

Deres Kundeservice arbejder mig bekendt ikke via Amino.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Bang!
Er der en der har fået det forkerte ben ud af sengen :P

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fungadgets:
Bang!
Er der en der har fået det forkerte ben ud af sengen :P

Næ - ikke hvis du mener at jeg er negativ eller i dårligt humør. Tværtimod. Livet er dejligt. Solen skinner fra skyfri himmel og det er 22 gr. på terrassen, udsigt til bjerge og 50 mtr til Middelhavet. Jeg har det fint.

Men det er da et spørgsmål der skal stilles der hvor der kan svares. Og det må da være hos udbyderne.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tak for Jeres input indtil videre - mit indtryk var at man kunne bruge Amino til at få svar også selvom spørgsmålene i nogens øjne ser dumme ud.

Jeg kan fornemme at Per Krabbe er en succesrig mand med sol fra en skyfri himmel og det er 22 gr. på terrassen, udsigt til bjerge og 50 mtr til Middelhavet - godt for ham, men det kom jeg jo ikke nærmere et svar af!

Per Krabbe pas nu på ikke at undervurdere folk, før du kommer med dine "gode" råd og dumsmarte bemærkninger. Som jeg skrev indledningsvist er jeg bosiddende i Dubai - et telefonopkald med ventekøer hos PBS eller DIBS er noget jeg gerne vil undgå, og her vil jeg gerne tilføje at jeg allerede har skrevet til DIBS - men de foreslog i deres svar til dem at jeg skulle ringe. Det vil sige jeg var lige langt i mine undersøgelser......

Dette fik mig til at tænke på at der måske sad en Amino med svaret klar på rede hånd, da det meget ofte vil skaffe mig et svar hurtigere end et par dages behandlingstid via en "infomail" og så er det jo også weekend hvor jeg ikke tror de behandler kundeforespørgsler af denne slags - derfor mit indlæg!

/Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis ellers din shop er ejet af dit danske holding selskab, ser jeg ikke nogen problemer i en aftale med NETS.

Men prøv evt. at tage kontakt til ePay. De har sikkert også styr på det, og svare normalt tilbage på mails med det samme :)

Skrevet fra Midtjylland under en trist grå himmel, med udsigt til 8 grader i en lukket gårdhave og ca 3000km til middelhavet :D

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungadgets:
Hvis ellers din shop er ejet af dit danske holding selskab, ser jeg ikke nogen problemer i en aftale med NETS.

Men prøv evt. at tage kontakt til ePay. De har sikkert også styr på det, og svare normalt tilbage på mails med det samme :)

Skrevet fra Midtjylland under en trist grå himmel, med udsigt til 8 grader i en lukket gårdhave og ca 3000km til middelhavet :D



Til gengæld kan det være at du ikke skylder så mange penge væk som mig - så det er ikke nødvendigvis negativt at være i Jylland hvis det er det du indikere.

Jeg ville nu også godt prøve Dubai - lyder til at være langt væk - men jeg har hørt der er så mange andre fordele.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Middelhavet i 22 grader lød nu også fornuftigt - vi ligger sidst i 30´erne nu - og det går kun een vej - om en måned er her ulideligt varmt - og det holder indtil oktober..... Man kan ikke få det hele, og nu har vi jo lige haft 6 måneder med "dansk" sommer (uden regn)

Hertil kommer jo en beskatning på 0 % - der er dog egenbetaling for alle de "normale" goder som man i DK lidt glemmer at man har til rådighed - men ligesom dig så kan jeg ikke se at der er noget at klage over ved tilværelsen....

Hvor er du henne i Sydeuropa?

/Anders

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders Jørgensen:

Hej Per


Middelhavet i 22 grader lød nu også fornuftigt - vi ligger sidst i 30´erne nu - og det går kun een vej - om en måned er her ulideligt varmt - og det holder indtil oktober..... Man kan ikke få det hele, og nu har vi jo lige haft 6 måneder med "dansk" sommer (uden regn)


Hertil kommer jo en beskatning på 0 % - der er dog egenbetaling for alle de "normale" goder som man i DK lidt glemmer at man har til rådighed - men ligesom dig så kan jeg ikke se at der er noget at klage over ved tilværelsen....


Hvor er du henne i Sydeuropa?


/Anders


 



50 km Nord for Alicante. Vi har en datter der skal gå 2 år på Int. Skole i stedet for 9. og 10. Klasse i DK. Så må vi se hvad vi så skal bagefter.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor prøver du ik en af de tyske eller engelske gateway selskaber?

De er langt billigere end NETS... Men de tilbyder så ik dankort, men det findes jo heller ik i Dubai... Blot en simpel tanke herfra ;D

PS her blæser det en del, og det er koldt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)