Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlands forum

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

og de unge helte:-) det giver et lidt bedre overblik. Nu mangler vi bare en mulighed hvor man kan flytte rundt på kategorier så man kan have de kategorier man bruger mest øverst . Ville være helt genialt.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian Wilhelmsen ( WIl ):

og de unge helte:-) det giver et lidt bedre overblik. Nu mangler vi bare en mulighed hvor man kan flytte rundt på kategorier så man kan have de kategorier man bruger mest øverst . Ville være helt genialt.



Jeg tror måske man kan lave det selv. Man kunne måske lave et lokalt HTML-dokument, og dele det ind i nogle frames - så når du loader siden, så kan du få et hurtigt overblik over de nyeste indlæg i dine favorit kategorier. Jeg har ikke prøvet det, men havde en gang sådan noget over en TV-oversigt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, når jeg opretter et ny emne, så flytter jeg altid lidt der ind, så folk forstår hvad det skal bruges til :-)

Mht. kategorier det kan flyttes, så er det da ikke umuligt at det en dag vil ske :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin: Det ville være en skarp funktion til en allerede sindssyg fed side:-)

Desuden mangler der en iphone app , men det ved du allerede:-) Så lige med på iværksætter akademiet den anden dag. Spændende video. Håber på abc kommer engang.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)